The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت قومی اقتصادی کونسل کا اجلاس پیر کو ہوگا

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت قومی اقتصادی کونسل کا اجلاس پیر کو ہوگا ، جس میں ڈیولپمنٹ فریم ورک،میکرو اکنامک اشاریوں کی منظوری دی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق قومی اقتصادی کونسل کا اجلاس پیر کوطلب کرلیا ، اجلاس کی صدارت وزیراعظم عمران خان کریں گے ، قومی اقتصادی کونسل کے ممبر وزرااجلاس میں شریک ہوں گے جبکہ وزیراعظم آزادکشمیر،گلگت بلتستان سمیت صوبائی وزرائےاعلیٰ بھی شرکت کریں گے۔

قومی اقتصادی کونسل کے اجلاس میں ڈیولپمنٹ فریم ورک،میکرو اکنامک اشاریوں کی منظوری دی جائے گی اور آئندہ مالی سال کیلئےجی ڈی پی کا ہدف2اشاریہ3تجویز کیا گیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملکی معیشت کو رواں سال کوروناسے2500ارب کانقصان اٹھانا پڑا اور ملکی معیشت کا حجم 440کھرب سے سکڑ کر 415کھرب تک رہ گیا۔

مزید پڑھیں : مشکل مالی صورتحال، وزیر اعظم کا کابینہ اخراجات میں کمی کا حکم

ذرائع کے مطابق رواں سال جی ڈی پی گروتھ 3فیصد ہدف کے مقابلے میں منفی 0.4رہی ، وفاقی ترقیاتی بجٹ کیلئے630ارب روپے مختص کرنے کی تجویز ہے۔

گذشتہ روز وزیر اعظم عمران خان نے کابینہ ڈویژن کے اخراجات میں کمی کا حکم دیا تھا اور ہدایت کی تھی کہ آئندہ مالی سال میں کابینہ ڈویژن کے ماتحت اداروں کے اخراجات کم سے کم رکھے جائیں، مشکل مالی معاملات کے پیش نظر کفایت شعاری مہم کو یقینی بنایا جائے، اور زائد اخراجات میں ہر ممکن حد تک کمی لائی جائے۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم کی ہدایت پر کابینہ ڈویژن کی جانب سے تجویز کردہ بجٹ پر نظر ثانی کی جائے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں