The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کریں گے ، قومی اسمبلی اجلاس سے قبل پارلیمانی پارٹی کے اجلاس کی صدارت بھی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کا فیصلہ کرلیا ہے ، عمران خان نے قومی اسمبلی اجلاس سے قبل پارلیمانی پارٹی کا اجلاس بلالیا ہے، اجلاس صبح 10 بجے پارلیمنٹ ہاؤس کمیٹی روم 2 میں ہوگا اور وزیراعظم خطاب کریں گے۔

وزیراعظم پالیمانی پارٹی اجلاس میں لائحہ عمل پیش کریں گے، پارلیمانی پارٹی اجلاس میں اتحادیوں کوبھی مدعوکیا، بجٹ اجلاس سےقبل اتحادیوں اورپارٹی رہنماؤں کواعتمادمیں لیاجائےگا۔

وزیراعظم آج اجلاس میں واضح کریں گے کہ اپوزیشن سے کیسے نمٹنا ہے جبکہ مہنگائی اور سیاسی تنقید کا جواب دینے کی حکمت عملی بھی واضح کی جائے گی۔

گذشتہ روز وزیراعظم نے ایک بار پھر وفاقی کابینہ میں کرپشن کے خاتمے پر زور دیتے ہوئے کہا تھا کرپشن پرکوئی سمجھوتہ نہیں ہوگا، چوروں اورلٹیروں کونہیں چھوریں گے۔

عمران خان کا کہنا تھا کمزورمعیشت وراثت میں ملی، معیشت میں بہتری کےلئےاہم فیصلےکئےہیں جبکہ وزرا کو سحر و افطار میں غریبوں کا خیال رکھنے کی ہدایت بھی کی

Comments

یہ بھی پڑھیں