The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد میں مندر کی تعمیر ، وزیراعظم عمران خان کا بڑا فیصلہ

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے اسلام آباد میں مندر کی تعمیر کے لیے فنڈ جاری کرنے کی ہدایت کردی اور کہا اقلیتوں کے حقوق کا تحفظ اور یکساں مواقع کی فراہمی کو یقینی بنانا ترجیح ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کا مذہبی ہم آہنگی کے فروغ کے لیے بڑا فیصلہ کرتے ہوئے اسلام آباد میں مندرکی تعمیر کےلیےفنڈجاری کرنے کی ہدایت کردی۔

وزیراعظم سے پی ٹی آئی کے اقلیتی برادری کےارکان قومی اسمبلی جے پرکاش، شنیلہ رتھ، لعل چند، رمیش کمار، جمشید تھامس کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں وزیر برائے مذہبی امور نورالحق قادری اور چیف وہپ عامر ڈوگر بھی موجودتھے۔

ارکان نے اپنے حلقوں، خصوصا اقلیتی برادری سےمتعلقہ امور کے حوالے سے آگاہ کیا ، جس پر وزیراعظم عمران خان نے کہا اقلیتی برادری کاملکی ترقی و خوشحالی کے سفر میں کردار لائق تحسین ہے۔

مزید پڑھیں : ملکی تاریخ میں پہلی بار اسلام آباد میں مندر کا سنگ بنیاد رکھ دیا گیا

عمران خان کا کہنا تھا کہ اقلیتوں کے حقوق کا تحفظ اور یکساں مواقع کی فراہمی کو یقینی بنانا ترجیح ہے، اتحاد اور مذہبی ہم آہنگی کو فروغ دے کر پاکستان کو آگے لے جانا ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے اقلیتوں کےحقوق کے تحفظ کیلئے قانون سازی تیز کرنے کی بھی ہدایت کی۔

یاد رہے چند روز قبل ملکی تاریخ میں پہلی بار وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں مندر کی بنیاد رکھا گیا تھا،1947کے بعد اسلام آباد میں پہلا مندر تعمیر کیا جائے گا، سی ڈی اے کی جانب سے اسلام آباد کی ہندو پنچائت کو4مرلے کا پلاٹ الاٹ کیا گیا، پلاٹ2017میں نیشنل کمیشن فارہیومن رائٹس کےاحکامات کی روشنی میں الاٹ کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں