The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کا چینی شہر ووہان میں پھنسے پاکستانی طلبا کیلئے زبردست اعلان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے چینی شہر ووہان میں پھنسے پاکستانی طلبا کی واپسی کیلئے رعایتی ٹکٹ فراہم کرنے کی ہدایت کردی، طلبا کی واپسی کے لیے دوسری پرواز کل آپریٹ ہو گی۔

تفصیلات کے مطابق چین کےشہرووہان میں پھنسے پاکستانی طلبا کے لیے اچھی خبر آگئی، وزیراعظم عمران خان نے دوسری پرواز کےلیےبھی طلبا کو رعایتی ٹکٹ فراہم کرنے کی ہدایت کردی۔

معاون خصوصی زلفی بخاری ووہان سے طلبا کی واپسی کے لیے دوسری پرواز کل آپریٹ ہو گی، وزیراعظم کی ہدایت پرٹکٹس میں رعایت کر دی گئی ہے، ہم طلباکی طویل تکالیف اورمسلسل تعاون نہیں بھولے۔

مزید پڑھیں : پاکستانی طلبا کو چین سے لانے کیلیے پی آئی اے کا اہم اقدام

زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ ووہان سےواپسی کی دوسری فلائٹ کےٹکٹ کی قیمت بھی 50ہزارہو گی۔

دوسری جانب چین میں پھنسے طلبا کی وطن واپسی کو ممکن بنانے کے لیے پی آئی اے نے خصوصی پرواز شیڈول کی ہے، پرواز پی کے 8872 پانچ جون کو ووہان سے اسلام آباد روانہ ہوگی جس کے ذریعے 300 طلبا کو واپس لایا جائے گا۔

حکومتی ہدایت کے مطابق طلبا خصوصی رعایتی کرائے پر سفرکر سکیں گے، پرواز ووہان سے اسلام آباد کے مقامی وقت کے مطابق شام7بجے پہنچےگی۔

یاد رہے اس سے قبل وفاقی حکومت نے چین میں موجود پاکستانی طلبہ کی وطن واپسی کو یقینی بنانے کے لیے انہیں رعایتی قیمت پر فضائی ٹکٹس دینے کا اعلان کیا تھا۔

بعد ازاں 18 مئی  کو چینی ووہان میں  بھنسے 250 سے زاید طلبہ  پی آئی اے کی خصوصی پرواز  سے وطن واپس پہنچے تھے اور وزیراعظم کا شکریہ ادا کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں