The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان نے 4 نئی ٹرینوں کا افتتاح کردیا

دشمن چاہتے ہیں پاک چین تعلقات اور سی پیک کو سبوتاژ کیا جائے، وزیراعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ غریب لوگوں پر توجہ دیں گے تو ملک ترقی کرےگا، دشمن چاہتے ہیں پاک چین تعلقات اور سی پیک کو سبوتاژ کیا جائے ، آج جوحملہ ہواوہ سوچی سمجھی کوشش تھی، دہشت گروں کوشکست دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں وزیراعظم عمران خان نے 4نئی ٹرینوں کے اجرا کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا نئی ٹرینوں کے اجرا پر مبارکباد دیتا ہوں، معاشرے کا غریب اور کمزور طبقہ ریل کے ذریعے سفرکرتا ہے، چین نے30سال میں70کروڑ لوگوں کو غربت سے نکالا، غریب لوگوں پر توجہ دیں گے تو ملک ترقی کرےگا۔

غریب لوگوں پر توجہ دیں گے تو ملک ترقی کرےگا۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ غریب ریاست نے فیصلہ کیا فلاحی ریاست بنانی ہے، وسائل نہیں احساس کی کمی سے قومیں غریب ہوتی ہیں، عام آدمی کو فائدہ پہنچانے والی پالیسیاں بنانی ہیں، آزادی کے بعد سے مجھے نہیں یاد کہ نئےریلوےٹریک بنے، پہلی دفعہ شیخ رشید نے ریلوے ٹریک بنانے کی بات کی، ریلوے ٹریک بننے سے 8 گھنٹے میں کراچی سے لاہور پہنچیں گے۔

عمران خان نے کہا پاک چین تعلقات،سی پیک کو سبوتاژ کرنےکی کوشش ہورہی ہے، آج جو حملہ ہوا وہ اس کی سوچی سمجھی کوشش تھی، سیکیورٹی فورسز کو  خراج تحسین پیش کرتا ہوں، انھوں نے دہشت گردوں کو کامیاب نہیں ہونے دیا، چین سے معاہدوں کو پبلک نہیں کیا گیا، دشمن جانتا ہے ہمارے کتنی اہمیت کے معاہدے ہوئے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ادارےسیاسی بھرتیاں کرکےتبادہ کیےگئے، میرٹ پربھرتیاں نہ کرنےکےباعث بوجھ عوام کواٹھاناپڑتاہے، اداروں کی تباہی سےملک کو نقصان ہوتاہے، وزیرریلوےشیخ رشیدکوکہاریلوےکوبہترکریں، شیخ رشیددن رات محنت کرکےریلوےکوبہترکررہےہیں۔

وزیراعظم نے کہا پی آئی اے کا خسارہ کم کرنے کے لئے انتظامیہ لائیں گے، سیاسی بھرتیوں کی وجہ سے ادارے خسارے میں ہیں، ریلوے سمیت کئی سرکاری محکموں کی زمینوں پر قبضے کیے گئے، سرکاری اراضی پر قبضوں سے حکومتی خزانے کو نقصان ہورہاہے۔

سیاسی بھرتیوں،کرپشن کابوجھ عوام کوبرداشت کرناپڑتاہے،

عمران خان کا کہنا تھا کہ دہشت گروں کو شکست دیں گے، ہر روز 6 ارب روپے قرضوں کی قسطیں ادا کر رہے ہیں، سرکاری زمینیں وا گزار کراکر ان زمینوں سے فائدہ اٹھائیں گے، ہم اپنی کمرشل زمینیں اوورسیز پاکستانیوں کو بیچ کر ڈالر کماسکتے ہیں، کلین اینڈگرین پاکستان میں اوورسیزپاکستانی بھی شرکت کر رہے ہیں، کلین اینڈ گرین پاکستان مہم کو پذیرائی مل رہی ہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ سیاسی بھرتیوں، کرپشن کا بوجھ عوام کو برداشت کرنا پڑتا ہے، نیا نظام لائیں گے، میرٹ پر بھرتیاں ہونگی، ریلوے کا نظام برباد کرنے والوں کو  عوام کے سامنے لائیں گے، کراچی میں ریلوے کے اربوں روپے کے پلاٹوں پرقبضہ ہے، ہم نے ملک کوصاف رکھنا ہے،پاکستانیوں کو بھرپور شرکت کرنی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں