وزیراعظم، وزیراعلیٰ عثمان بزدار کی پنجاب میں حکومت سازی پر مشاورت مکمل imran khan
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم، وزیراعلیٰ عثمان بزدار کی پنجاب میں حکومت سازی پر مشاورت مکمل

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان اور وزیر اعلیٰ عثمان بزدار کی جانب سے پنجاب میں حکومت سازی پر مشاورت مکمل کرلی گئی ہے، ایک سے دو روز میں کابینہ کا حتمی فیصلہ وزیراعظم عمران خان کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان، وزیر اعلیٰ عثمان بزار کی پنجاب میں حکومت سازی پر مشاورت مکمل کرلی گئی ہے، چوہدری سرور، عبدالعلیم خان، محمود الرشید کو بھی اعتماد میں لیا گیا، پنجاب کابینہ کی تعداد 15 سے 20 اراکین تک ہوگی۔

ذرائع کے مطابق عبدالعلیم خان اور محمود الرشید میں سے ایک کو سینئر وزیر بنایا جائے گا جبکہ عبدالعلیم خان، محمود الرشید، میاں اسلم اقبال، یاسمین راشد کے وزیر بننے کا امکان ہے۔

ڈاکٹر مراد راس، جہانزیب، اجمل چیمہ، فیصل جبوانہ، تیمور بھٹی، حافظ عمار یاسر، راجہ یاسر ہمایوں کو بھی وزیر بنائے جانے کا امکان ہے۔

ٹوبہ ٹیک سنگھ سے آشفہ ریاض، رحیم یار خان سے ہاشم جواں بخت کے نام فائنل کرلیے گئے جبکہ راولپنڈی سے راجہ بشارت، ڈی جی خان سے محسن لغاری کو وزیر بنائے جانے کا امکان ہے، فیاض الحسن چوہان کو وزیر اطلاعات بنایا جاسکتا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز عمران خان سے وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کی ملاقات ہوئی تھی، ملاقات میں عمران خان نے پنجاب پولیس کلچر کو تبدیل کرنے اور کفایت شعاری اپنانے پر زور دیا. اس موقع پر وزیراعلیٰ پنجاب نے عمران خان کے اعتماد پر ان کا شکریہ ادا کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں