وزیراعظم عمران خان کا عید کے دنوں میں بھی چھٹی نہ کرنے کا اعلان
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کا عید کے دنوں میں چھٹی نہ کرنے کا اعلان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے عید کے دنوں میں بھی چھٹی نہ کرنے کا فیصلہ کرکے ایک اور نئی تبدیلی کی بنیاد رکھ دی جبکہ وفاقی وزرا کو بھی زیادہ چھٹیاں نہ کرنے کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کام کام اور بس کام، بابائے قوم کے فلسفے پر عمران خان نے عمل کرنے کی ٹھان لی، وزیراعظم نے عید الاضحیٰ کی چھٹیاں نہ کرنے کا اعلان کیا، وہ عید کے دنوں میں بھی امور مملکت چلائیں گے۔

وزیراعظم عمران خان عید کی چھٹیاں شہر اقتدارمیں ہی گزاریں گے، نماز عید اور قربانی کے بعد سرکاری امور کا جائزہ لیں گے۔

وزیراعظم نے وفاقی وزرا کو بھی زیادہ چھٹیاں نہ کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا ہے کہ چھٹیوں کے دوران ضروری امور مملکت نمٹائے جائیں۔

گذشتہ روز وزیراعظم عمران خان نے کابینہ اجلاس میں وزرا سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ اب آپ عمران خان کی وفاقی کابینہ کا حصہ ہیں لہٰذا اپنے خاندان کو بھول جائیں کیوں کہ میں روزانہ 16 گھنٹے کام کروں گا اور آپ کو 14 گھنٹے کام کرنا ہوگا۔

انھوں نے ٹیم کو واضح پیغام دیا تھا کہ کارکردگی دکھائیں گے تو ہی وزارتوں پر رہیں گے۔

کابینہ اجلاس کے بعد وفاقی وزیراطلاعات و نشریات فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ آئندہ کسی وزیر کا سرکاری خرچ پر بیرون ملک علاج نہیں ہوگا احتساب کا عمل وزیراعظم اور کابینہ سے شروع کرنے کا فیصلہ ہوا ہے۔

خیال رہے وزیراعظم عمران خان کی کابینہ نے حلف اٹھایا تھا، جس میں 16 وزیر اور 5 مشیر شامل ہیں۔

وفاقی کابینہ میں شاہ محمود قریشی، اسد عمر، پرویز خٹک، فروغ نسیم، خالد مقبول صدیقی، شریں مزاری، شیخ رشید، فواد چوہدری، زبیدہ جلال، غلام سرور خان، فہمیدہ مرزا، طارق بشیرچیمہ، عامر کیانی، شفقت محمود، خسرو بختیار اور مولانا نورالحق قادری شامل ہیں۔

وزیراعظم عمران خان کی کابینہ کے مشیروں میں بابراعوان پارلیمانی امور، ملک امین اسلم ماحولیاتی تبدیلی اور ڈاکٹرعشرت حسین ادارہ جاتی اصلاحات، عبدالرزاق داؤد صنعت وتجارت جبکہ محمد شہزاد ارباب کواسٹیبلشمنٹ ڈویژن ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں