وزیراعظم نے عثمان ڈارکومعاون خصوصی برائےیوتھ افیئرزمقررکر دیا
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے عثمان ڈارکومعاون خصوصی برائےیوتھ افیئرزمقررکر دیا

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان  نے عثمان ڈارکومعاون خصوصی برائےیوتھ افیئرزمقررکر دیا جبکہ نوجوانوں کے لئے قومی پالیسی لانے کا فیصلہ بھی کیا ، پالیسی کی تیاری کا ٹاسک عثمان ڈار کو سونپ دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے عثمان ڈار کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں وزیراعظم نے عثمان ڈارکومعاون خصوصی برائےیوتھ افیئرزمقررکر دیا، وزیراعظم کی منظوری کے بعد کابینہ ڈویژن نے نوٹی فکیشن جاری کردیا ہے۔

وزیراعظم نے نوجوانوں کے لئے قومی پالیسی لانے کا بھی فیصلہ کیا اور پالیسی کی تیاری کا ٹاسک عثمان ڈار کو سونپتے ہوئے کہا عثمان ڈارنوجوانوں سےمتعلق پالیسی کے لئے بہترین انتخاب ہیں۔

وزیراعظم نے چند روز میں نیا پاکستان یوتھ پروگرام لانچ کرنے کا فیصلہ کیا، عثمان ڈار نیا پاکستان یوتھ پروگرام اور یوتھ پلس پورٹل کی تیاری کریں گے۔

نوجوان ساتھ نہ دیتے تو حکومت میں نہ ہوتے، وزیراعظم عمران خان


اس موقع پر وزیراعظم نے کہا نوجوانوں کاحکومت سازی میں کردارنہیں بھول سکتا ، نوجوانوں کوایسی سہولیات دیں گے جوآج سے پہلے نہیں ملیں، نوجوان ساتھ نہ دیتے تو حکومت میں نہ ہوتے۔

عثمان ڈار کا بطورمعاون خصوصی تنخواہ وصول نہ کرنےکااعلان


عثمان ڈارنے اےآروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے بطورمعاون خصوصی تنخواہ وصول نہ کرنےکااعلان کرتے ہوئے کہا قومی خزانے پر بوجھ نہیں بنوں گا، وزیراعظم کے ساتھ مل کرنوجوانوں کوبااختیاربنائیں گے، لیپ ٹاپ پرنہیں نوجوانوں پرپیسہ خرچ کریں گے۔

یاد رہے اکتوبر میں وزیراعظم عمران خان نے پاکستان تحریک انصاف کے رہنما عثمان ڈار کو وزیراعظم یوتھ پروگرام کا چیئرمین تعینات کیا تھا، عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ وزیراعظم نے جو اعتماد ظاہر کیا اس پر پورا اتروں گا۔

بعد ازاں نومبر میں وفاقی حکومت نے ملک بھر میں نوجوانوں کے لیے بڑا پروگرام لانچ کرنے کا فیصلہ کیا تھا ، وزیراعظم منصوبے کا باقاعدہ اعلان خود کریں گے، عمران خان کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت کےقیام میں نوجوانوں کاکردارفراموش نہیں کرسکتے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں