The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان سعودی عرب کے دورے پر ریاض پہنچ گئے

ریاض: وزیر اعظم عمران خان سعودی عرب کے ایک روزہ دورے پر ریاض پہنچ گئے، شاہ خالد ایئر پورٹ کے رائل ٹرمینل پر گورنر ریاض نے ان کا استقبال کیا۔

تفصیلات کے مطابق ایران اور سعودی عرب کے درمیان مصالحت کے مشن پر وزیر اعظم عمران خان ریاض پہنچ گئے ہیں، جہاں گورنر ریاض، وزیر مملکت اور نیشنل سیکیورٹی ایڈوائزر ان کے استقبال کے لیے موجود تھے۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور معاون خصوصی ذوالفقار بخاری بھی وزیر اعظم کے ہم راہ ہیں۔ وزیر اعظم نے گورنر ریاض فيصل بن بندر بن عبد العزيز سے ملاقات کی۔

خیال رہے کہ وزیر اعظم عمران خان دورہ سعودی عرب میں سعودی قیادت کو دورہ ایران میں پیش رفت پر اعتماد میں لیں گے، عمران خان کا دورہ خطے میں امن و سلامتی کے اقدام کا حصہ ہے۔

’’ایران سعودی کشیدگی کا حل، اسلام آباد مذاکرات کی میزبانی کو تیار ہے‘‘

عمران خان سعودی فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز اور سعودی ولی عہد محمد بن سلمان سے ملاقاتیں کریں گے۔

اس سے قبل اتوار کو وزیر اعظم نے خلیج میں امن اور استحکام کے فروغ کے لیے ایران کا دورہ بھی کیا تھا، جہاں انھوں نے ایرانی سپریم لیڈر آیت اللہ خامنہ ای اور صدر حسن روحانی کے ساتھ ملاقات کی۔

وزیر اعظم نے کہا دونوں ممالک کے تنازع کی وجہ سے خطے اور دنیا کو نقصان ہوگا کیوں کہ تیل کی قیمتیں بڑھیں گی، خلیج کی موجودہ صورتحال پر تنازعات سے بچنے کی ضرورت ہے، دونوں ممالک میں کشیدگی کم کرنے کے لیے سہولت کاری کر سکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں