The news is by your side.

Advertisement

صلاح الدین ایوبی کی زندگی پر سیریز کی منصوبہ بندی مکمل، وزیراعظم کی فلمسازوں اہم ہدایات

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ صلاح الدین ایوبی تاریخ کاایسا کردار ہے، جس کی مغرب بھی مثالیں دیتا ہے ، صلاح الدین ایوبی کی زندگی پر مبنی سیریز نوجوانوں کو تاریخی کردار پر آگاہی دے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیرِ اعظم عمران خان سے فلمساز شہزاد نواز، ترک پروڈیوسر ایمرے کونُک سمیت جنید علی شاہ اور ڈاکٹر کاشف کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں سینیٹر فیصل جاوید بھی موجود تھے۔

دوران ملاقات وزیر اعظم کو پاکستان اور ترکی کے مشترکہ منصوبے صلاح الدین سے متعلق آگاہ کرتے ہوئے بتایا گیا کہ سیریز پر منصوبہ بندی مکمل ہے، شوٹنگ کا آغاز آئندہ سال اپریل میں کر دیا جائے گا۔

اس موقع پر وزیراعظم نے کہا کہ نوجوان نسل کواسلامی تاریخ پر آگاہی کیلئے جدیدطریقوں کوبروئےکارلانا ہوگا، روایتی موضوعات سے ہٹ کر تاریخی کہانیوں پر ڈرامے اور فلمیں بنانا ہوں گی۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ صلاح الدین ایوبی تاریخ کا ایسا کردار ہے، جس کی مغرب بھی مثالیں دیتا ہے، صلاح الدین ایوبی نے یروشلم کی تاریخی فتح کے بعد عام معافی کا اعلان کیا۔

ان مزید کہا کہ صلاح الدین ایوبی کی زندگی پرسیریزنوجوانوں کوتاریخی کردار پرآگاہی دے گی۔

خیال رہے20 اگست کو پاکستان اور ترکی کے درمیان ایوبی سلطنت کے بانی سلطان صلاح الدین ایوبی کی زندگی پر مبنی مشترکہ ڈرامہ سیریل تیار کرنے کا معاہدہ کیا تھا، جس کے تحت ترکی اور پاکستان صلاح الدین ایوبی کی زندگی پر مشترکہ طور پر ٹی وی سیریز بنائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں