The news is by your side.

Advertisement

وفاقی کابینہ کا اجلاس، 30 نکاتی ایجنڈےکے متعدد نکات کی منظوری

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا پانچ گھنٹوں پر محیط اجلاس اپنے اختتام کو پہنچا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس ختم  ہوگیا،  وفاقی کابینہ نے30نکاتی ایجنڈےکے متعددنکات کی منظوری دے دی۔

اجلاس میں ملکی مجموعی سیاسی اور سیکیورٹی صورت حال پر بھی غورکیاگیا، ساتھ ہی مختلف اداروں کے سربراہان کی تقرریوں کی منظوری دی گئی۔

اس اہم اجلاس میں مختلف ممالک کے ساتھ منصوبوں کی مفاہمتی یادداشتوں کی بھی منظوری دی گئی، کابینہ اجلاس میں قومی زرعی ایمرجنسی پروگرام کاجائزہ لیاگیا۔

وفاقی کابینہ قومی زرعی ایمرجنسی پروگرام میں پیشرفت پرغور کیا گیا، متروکہ وقف املاک بورڈ ٹاسک فورس کا قیام بھی کابینہ ایجنڈے میں شامل تھا، کلین اینڈ گرین پاکستان،مواصلات اسٹریٹجی تشکیل دینے کی منظوری بھی ایجنڈے کا حصہ ہے۔

اجلاس میں نیوزی لینڈ میں دہشت گردی کی مذمت،دہشت گردی میں شہیدافراد کےلئےخصوصی دعا کی گئی۔ وزیراعظم کاکہنا ہے دہشت گردی اورانتہاپسندی کا کوئی مذہب نہیں،دکھ کی اس گھڑی میں پاکستان نیوزی لینڈ کے ساتھ ہے۔

وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری کابینہ کےفیصلوں پرمیڈیاکوبریفنگ دیں گے۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم عمران خان کی ورلڈ بینک کو مختلف شعبوں میں شراکت داری کی پیش کش

یاد رہے کہ گذشتہ روز وزیر اعظم عمران خان اور وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار میں اہم ملاقات ہوئی تھی، جس میں تن خواہوں میں اضافے سمیت دیگر اہم صوبائی معاملات اور منصوبے زیر بحث آئے۔

بعد ازاں وزیر اعلیٰ کے ترجمان ڈاکٹر  شہباز گل نے اس ملاقات کی تفصیلات جاری کیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں