The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس، متعدد فیصلوں کی منظوری

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کااجلاس میں 20 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا گیا اور متعدد کی منظوری دی گئی، وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری کچھ دیربعدمیڈیابریفنگ دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کااجلاس میں ہوا ،جس میں 20 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا گیا اور ملکی سیاسی اور سیکیورٹی کی مجموعی صورت حال کابھی جائزہ لیاگیا۔

اجلاس میں وزیرِ اعظم ملیشین وزیر اعظم مہاتیر محمد کے دورے سے متعلق کابینہ کو اعتماد میں لیا اور اسد عمر نے ملیشیا کے ساتھ ہونے والے معاہدوں پر کابینہ کو بریفنگ دی۔

وفاقی کابینہ نے معاملے پر دس رکنی پربندھک کمیٹی تشکیل دے دی، کرتارپورراہداری نومبرمیں کھلے گی جبکہ نئی سول ایوی ایشن پالیسی کی منظوری بھی دی گئی۔ جس کا مقصد ہوابازی صنعتوں کو بحالی کرنا ہے۔

مسافرطیارے درآمدکی مدت بارہ سال سے بڑھا کر اٹھارہ سال اور تیس سال پراناکارگوطیارہ درآمدکرنے کی بھی منظوری دی گئی جبکہ سیاحوں کے لیے بہت سے علاقوں میں اجازت کی شرط ختم اور بلیو ایریا سمیت تجارتی مراکز میں بلند عمارتوں کیلئے این او سی کی شرط بھی ختم کردی گئی ہے۔

اجلاس میں مختلف اداروں میں تقرریوں کی منظوری ایجنڈے میں شامل تھی جبکہ پی ٹی ڈی سی میں غیر قانونی بھرتیوں کا معاملہ بھی زیرِ غور آیا۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز وزیر اعظم نے کہا تھا کہ قوم کو تین ہفتے میں بڑی خوش خبری دیں گے، کراچی میں سمندر کے اندر ایشیا کا سب سے بڑا تیل اور گیس کا ذخیرہ دریافت ہو رہا ہے، تیل و گیس کے ذخائر اتنے ہوں گے کہ کسی سے تیل لینے کی ضرورت نہیں ہوگی، قوم دعا کرے، یہ دریافت ملک کی تقدیر بدل دے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں