The news is by your side.

Advertisement

حکومت سیاحت کے فروغ کے لیے ہر ممکن سہولت فراہم کرے گی: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت سیاحت کے فروغ اور ترقی پر اجلاس کے دوران وزیر اعظم نے کہا کہ حکومت سیاحت کے فروغ کے لیے ہر ممکن سہولت فراہم کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت سیاحت کے فروغ اور ترقی پر اجلاس منعقد ہوا۔ اجلاس میں وزیر اعظم کو سیاحت کے فروغ کے اقدامات پر بریفنگ دی گئی۔

وزیر اعظم کو پختونخواہ ٹورازم ایکٹ کے مسودے پر بریفنگ دیتے ہوئے بتایا گیا کہ صوبے میں سیاحتی زون قائم کیے جا رہے ہیں، پنجاب میں سیاحت کے فروغ کے لیے 8 زون قائم کیے جا رہے ہیں۔

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ نجی شعبہ سیاحت کے فروغ کے لیے کردار ادا کرے، سیاحتی زونز کے قیام میں ماحول اور قدرتی حسن کو مد نظر رکھا جائے۔ ویب سائٹ پر مقامی اور غیر ملکی سیاحوں کے لیے تفصیل دی جائے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت سیاحت کے فروغ کے لیے ہر ممکن سہولت فراہم کرے گی۔

چند روز قبل ٹورازم سمٹ سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ پوری دنیا میں سیاحتی مقامات دیکھ چکا ہوں، جو خوبصورتی پاکستان میں ہے وہ دنیا میں کہیں اور نہیں۔

انہوں نے کہا تھا کہ پاکستان کے شمالی علاقے دنیا میں سب سے زیادہ پرکشش ہیں، ساحلی سیاحت میں بہت امکان ہے، پہاڑی سلسلوں کی الگ الگ خصوصیات ہیں، پاکستان کے تمام سیاحتی ریزورٹ انگریزوں کے دور میں بنے تھے۔

وزیر اعظم نے مزید کہا تھا کہ دہشت گردی کی وجہ سے کچھ سال پہلے سیاحت ختم ہوچکی تھی، اب حالات بہتر ہیں، پاکستان میں نتھیا گلی جیسے 100 مقامات ہیں کسی کو اندازہ ہی نہیں۔ سیاحت میں سرمایہ کاری سے بہت زیادہ منافع حاصل ہوسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں