لگاتار گیارہویں کرکٹ سیریز جیتنا بڑا اعزاز ہے، وزیراعظم عمران خان
The news is by your side.

Advertisement

لگاتار گیارہویں کرکٹ سیریز جیتنا بڑا اعزاز ہے، وزیراعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے قومی کرکٹ ٹیم کو ٹی 20کرکٹ سیریز میں کامیابی پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا لگاتار گیارہویں کرکٹ سیریز جیتنا بڑا اعزاز ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے قومی کرکٹ ٹیم کو شاندار کارکردگی دکھانے پر مبارکباد دی اور کہا قومی کرکٹرز نے میچز میں بہترین کھیل پیش کیا، لگاتار گیارہویں کرکٹ سیریز جیتنا بڑا اعزاز ہے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ آسٹریلیا اورنیوزی لینڈکیخلاف بہترین ٹیم اسپرٹ نظر آئی ، امید ہے قومی ٹیم کارکردگی کے تسلسل کو برقرار رکھے گی، پاکستان کی مزید کامیابیوں کے لیے پر امید ہوں۔

یاد رہے گذشتہ روز پاکستان نے نیوزی لینڈ کو دوسرے ٹی ٹوئنٹی میں بھی شکست دی اور شاہینوں نے سرفراز احمد کی قیادت میں مسلسل گیارہویں سیریز اپنے نام کرلی تھی۔

مزید پڑھیں : دوسرا ٹی ٹوئنٹی : سرفراز الیون نے نیوزی لینڈ کو شکست دے کر سیریز اپنے نام کرلی

دبئی میں نیوزی لینڈ نے ٹاس جیتا اور اوپنر کولن منرو نے ٹیم کو جارحانہ آغاز فراہم کیا۔ منرو نے 28 گیندوں پر 44رنز بنائے، منرو آؤٹ ہوئے پاکستان میچ میں چھا گیا۔

کورے اینڈرسن نے گرتے پڑتے نیوزی لینڈ کے اسکور کو 150 کے پار لگایا، جس کے بعد اوپنر فخرزمان اور بابر اعظم نے پاور پلے میں کام دکھادیا، فخر آؤٹ ہوئے تو بابر اعظم اور آصف علی کی شراکت نے جیت کی بنیاد رکھی۔

بابر 40 اور آصف 38رنز کے ساتھ نمایاں رہے اور آخری اوور کی چوتھی گیند پر حفیظ نے چوکا لگا کرپاکستان کو جیت دلوائی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں