وزیرِ اعظم کی زیرِ صدارت کابینہ کا اجلاس ہفتے میں دو بار ہوگا -
The news is by your side.

Advertisement

وزیرِ اعظم کی زیرِ صدارت کابینہ کا اجلاس ہفتے میں دو بار ہوگا

اسلام آباد: وزیرِ اعظم عمران خان کی زیرِ صدارت پنجاب کابینہ سے متعلق اجلاس منعقد ہوا، اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ وزیرِ اعظم کی زیرِ صدارت کابینہ کا اجلاس ہفتے میں دو بار ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کابینہ کے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ وزیرِ اعظم عمران خان ہر ہفتے جمعہ اور منگل کو کابینہ اجلاس کی صدارت کریں گے۔

پنجاب کابینہ کے اجلاس میں وزیرِ اعظم عمران خان نے وزیرِ اعلیٰ پنجاب کو کفایت شعاری کی ہدایت کرتے ہوئے کہا ’حکمرانوں کو عوام کے لیے آئیڈیل بننا ہو گا۔‘

انھوں نے کہا کہ سادگی کا عمل خود سے شروع کر کے صوبے بھر میں پھیلایا جائے، عوام ہم سے تبدیلی کی امید کر رہی ہے اس لیے تبدیلی لا کر دکھائیں۔

وزیرِ اعظم نے کہا کہ وزرا کی کارکردگی کو وہ خود مانیٹر کریں گے، ان کا کہنا تھا کہ وزارتوں میں بھی چیک اینڈ بیلنس رکھا جائے گا۔ کابینہ اجلاس میں وزیرِ اعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کی کارکردگی کا بھی مسلسل جائزہ لینے کا فیصلہ کیا۔


مزید پڑھیں: پنجاب کابینہ پرمشاورت کے لیے وزیراعلیٰ کوطلب کرلیا


واضح رہے کہ آج وزیرِ اعظم عمران خان نے وزیرِ اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کو پنجاب کابینہ کے ناموں اور محکموں کو حتمی شکل دینے کے لیے وزیرِ اعظم ہاؤس میں طلب کیا ہے، کابینہ نامزدگی کی صورت میں پیر کو گورنر ہاؤس میں نئی کابینہ کی حلف برداری ہوگی۔

خیال رہے کہ دو روز قبل وزیراعظم عمران خان نے عثمان بزدار سے وزیراعظم ہاؤس میں ملاقات کی تھی جس میں دونوں کے درمیان کابینہ مختصر رکھنے پراتفاق کیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں