The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم سے امریکی نمائندہ خصوصی افغانستان زلمے خلیل زاد کی ملاقات

واشنگٹن: وزیراعظم عمران خان سے امریکی نمائندہ خصوصی زلمے خلیل زاد اور سیکریٹری جرنل ایمنسٹی انٹرنیشنل کی ملاقات ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے امریکی نمائندہ خصوصی برائے افغانستان زلمے خلیل زاد کی ملاقات ہوئی، دونوں رہنماؤں میں افغان امن عمل پر بات چیت کی گئی۔

وزیراعظم عمران خان اور زلمے خلیل زاد کے درمیان ملاقات میں امریکا کے طالبان سے معطل مذاکرات پر بھی گفتگو ہوئی۔

وزیراعظم عمران خان نے امریکا کو طالبان کے ساتھ مذاکراتی عمل جاری رکھنے کی تجویز دی ہے۔

دوسری جانب وزیراعظم سے سیکریٹری جنرل ایمنسٹی انٹرنیشنل نے بھی ملاقات کی، وزیراعظم نے کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں اجاگر کرنے پر ایمنسٹی کے کردار کو سراہا۔

وزیراعظم عمران خان نے کومی نائیڈو کو کشمیر میں انسانی حقوق کی صورت حال سے آگاہ کیا، کومی نائیڈو نے مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق تنظیموں کے کام میں رکاوٹوں سے آگاہ کیا۔

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان اینکر پرسن بلال لاکھانی کو انٹرویو دیں گے، عمران خان سے ایرک لوئیس، مارک مہر، کلائیو اسمتھ ملاقات کریں گے۔

رپورٹ کے مطابق رات 10 بجے امریکی سینیٹر لنزے گراہم وزیراعظم سے نیویارک میں ملاقات کریں گے، رات ساڑھے گیارہ بجے وزیراعظم سے سی ای او اوبر کمپنی ملاقات کریں گے۔

وزیراعظم سے رات 12 بجے انٹرنیشنل کمیٹی ریڈ کراس کے صدر ملاقات کریں گے، رات ساڑھے 12 بجے عمران خان کی کشمیری رہنماؤں کے وفد سے ملاقات ہوگی۔

رات ایک بجے وزیراعظم سے سکھ کمیونٹی کے وفد کی ملاقات طے ہے، رات ڈیڑھ بجے وزیراعظم عمران خان سے سی ای او سیپ ملاقات کریں گے، رات 2 بجے وزیراعظم میڈیا گروپ پالیٹک انٹرنیشنل کو انٹرویو دیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں