The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی متاثر کن شخصیت، امریکی صدر کی بیٹی بھی ملنے آ گئیں

ڈیووس: ورلڈ اکنامک فورم کے موقع پر وزیر اعظم عمران خان کی متاثر کن شخصیت عالمی رہنماؤں کی توجہ کا مرکز بنی رہی۔

تفصیلات کے مطابق ڈیووس میں عالمی اقتصادی فورم کے موقع پر وزیر اعظم پاکستان کی شخصیت عالمی رہنماؤں کی توجہ کا مرکز بنی رہی، عمران خان سے امریکی صدر کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ نے بھی ملاقات کی۔

اس ملاقات میں پاکستان میں تعلیم و تربیت سے متعلق ایوانکا ٹرمپ کے ممکنہ پروگرام کے سلسلے میں گفتگو کی گئی۔

وزیر اعظم عمران خان کی امریکی سیکریٹری برائے ٹرانسپورٹ سے بھی بات چیت ہوئی، فیس بک کی چیف آپریٹنگ آفیسر شیرل سینڈ برگ نے بھی وفد کے ہم راہ وزیر اعظم سے خصوصی ملاقات کی، جس میں پاکستان میں سوشل نیٹ ورکنگ ویب سائٹ کے مؤثر استعمال پر گفتگو کی گئی، انھوں نے عمران خان کو کیلی فورنیا میں واقع فیس بک ہیڈکوارٹرز کے دورے کی دعوت بھی دی۔

وزیر اعظم سے ٹیلی نار کی چیئرپرسن گن ویئرسٹیڈ کی ملاقات

وزیراعظم کو فیس بک ہیڈ کوارٹرز کے دورے کی دعوت

وزیر اعظم سے ٹیلی نار کی چیئرپرسن گن ویئرسٹیڈ اور سی ای او سگوے بریکے نے بھی ملاقات کی، جس کے دوران گورننس کی ڈیجیٹل طریقوں سے بہتری پر مشاورت کی گئی، وزیر اعظم نے پاکستان میں 2005 سے 3.5 بلین امریکی ڈالرز کی سرمایہ کاری کے ساتھ موجودی کے ٹیلی نار کے اعتماد کو سراہا، اور کہا کہ حکومت کی کوشش ہے کہ موبائل کے ذریعے اقتصادی ٹرانزیکشنز بڑھائی جائیں اور اس طرح غربت میں کمی واقع ہو۔

دریں اثنا، وزیر اعظم عمران خان سے یورپی پارلیمنٹ کے صدر ڈیوڈ سسولی نے بھی ملاقات کی، جس میں جی ایس پی پلس سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا گیا، اور کہا کہ پاکستان یورپی یونین سے جی ایس پی پلس کی سہولت میں توسیع چاہتا ہے، یہ سہولت پاکستان کے ٹیکسٹائل سیکٹر کے لیے اہم ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں