The news is by your side.

Advertisement

آئیں چلیں مظفرآباد، وزیراعظم کی پکار پر شوبز فنکاروں نے لبیک کہہ دیا

کراچی:  وزیراعظم عمران خان کی جانب سے کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے لیے جمعے کو مظفرآباد میں جلسے کا اعلان کیا جس پر شوبز فنکاروں نے لبیک کہہ دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کی جانب سے کشمیریوں سے اظہار یجہتی کے لیے جمعے کو مظفرآباد میں ہونے والے جلسے میں شرکت کا اعلان کیا گیا ہے جس پر شوبز فنکاروں مایا علی، ہمایوں سعید، ساحر علی بگا اور کرکٹر شاہد آفریدی نے لبیک کہہ دیا۔

ہمایوں سعید نے لکھا کہ میں مظفرآباد جلسے میں جاؤں گا، آئیں دنیا کو دکھادیں کہ ہم کشمیریوں کے ساتھ ہیں۔


موسیقار اور گلوکار ساحر علی بگا نے بھی جلسے میں شرکت کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ کشمیریوں کے لیے آواز اٹھانے میں وزیراعظم کا ساتھ دیں،

بوم بوم آفریدی نے لکھا کہ آئین مل کر کشمیریوں کے لیے آواز اٹھانے میں وزیراعظم عمران خان کا ساتھ دیں، میں جمعے کو مظفرآباد جارہا ہوں، آئیں اور ہمارا ساتھ دیں۔

آئیں چلیں مظفرآباد، وزیراعظم کی پکار پر شوبز فنکاروں نے لبیک کہہ دیا

 

شاہد خان آفریدی نے وزیراعظم عمران خان کا ٹویٹ ری ٹویٹ بھی کیا۔

دوسری جانب معروف پاکستانی اداکارہ مایا علی نے بھی وزیراعظم کی آواز پر لبیک کہتے ہوئے کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے لیے مظفرآباد جانے کا اعلان کیا ہے۔

اداکارہ مایا علی نے کہا کہ ’آئیے اس جمعے کو اپنے وزیراعظم عمران خان کے ساتھ کھڑے ہوں اور اپنے کشمیریوں بھائی بہنوں کے لیے یکجہتی کا اظہار کریں۔

مایا علی کا کہنا تھا کہ میں آپ سب سے مظفرآباد جلسے میں شرکت کی درخواست کرتی ہوں، اب وقت آگیا ہے کہ کشمیریوں کے لیے اپنی آواز بلند کریں۔

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے آزاد کشمیر کے علاقے مظفرآباد میں 13 ستمبر کو جلسہ عام کرنے کا اعلان کیا ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ مظفرآباد جانے کا مقصد پوری دنیا کو پیغام دینا ہے کہ ہم کشمیر کے ساتھ کھڑے ہیں، بھارت مقبوضہ وادی میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں کررہا ہے اور میں اس ناانصافی کے خلاف ہر فورم پر آواز اٹھاؤں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں