The news is by your side.

Advertisement

ہمارے سپاہیوں کو بھارتی حمایت یافتہ دہشت گردوں کے حملے کا سامنا ہے: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے دہشت گردوں کے حملے میں 7 بہادر سپاہیوں کی شہادت پر اظہار افسوس کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہمارے سپاہیوں کو بھارتی حمایت یافتہ دہشت گردوں کے حملے کا سامنا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ رات بلوچستان کے علاقے ہرنائی میں ایف سی پوسٹ پر حملے میں 7 اہل کاروں کی شہادت کے واقعے پر وزیر اعظم نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ میں شہدا کو خراج عقیدت اور لواحقین سے دلی تعزیت کرتا ہوں۔

وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہمارے بہادر سپاہیوں کو بھارتی حمایت یافتہ دہشت گردوں کے حملے کا سامنا کرنا پڑتا ہے، ہماری قوم اپنے بہادر سپاہیوں کے ساتھ کھڑی ہے۔

ادھر وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے بھی اپنے بیان میں کہا ہے کہ پاکستان کو نقصان پہنچانے کے لیے بھارت کی طویل منصوبہ بندی سامنے آ چکی ہے، تاہم پاکستان کی افواج دشمن کا مقابلہ کرنے کے لیے بالکل تیار ہے۔

دہشت گردوں کا بزدلانہ وار، ایف سی کے 7 اہلکار شہید، آئی ایس پی آر

وزیر خارجہ کا کہنا تھا دہشت گردی کو شکست دینے میں پاکستان کو کامیابی ملی ہے، بھارت کی ملک کو غیر مستحکم کرنے کی سازشوں کے خلاف قوم کو متحد ہونا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ رات دہشت گردوں نے بلوچستان کے علاقے ہرنائی میں ایف سی پوسٹ پر فائرنگ کی تھی، ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق گزشتہ رات کے واقعے میں شدید فائرنگ سے 7 اہل کار شہید ہو گئے تھے۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ حملہ کرنے والے فرار ہو گئے تھے جنھیں پکڑنے کے لیے علاقے کا محاصرہ کیا گیا اور سرچ اینڈ کلیئرنس آپریشن کیا گیا، ڈی جی نے کہا کہ دہشت گردوں کی ایسی بزدلانہ کارروائیاں امن کو سبوتاژ نہیں کر سکتیں، سیکورٹی فورسز دشمن کی ہر سازش کو ناکام بنا دیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں