The news is by your side.

Advertisement

کچی آبادیوں میں رہنے والوں کو فلیٹس بنا کر دیں گے: وزیر اعظم عمران خان

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے کچی آبادیوں کے مکینوں کے لیے فلیٹس کی تعمیر کا اعلان کر دیا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے کم لاگت گھروں کے منصوبے سے متعلق تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ پہلے دن سے ہماری حکومت کی سوچ ہے کہ نچلے طبقے کو اوپر لانا ہے.

انھوں‌نے کہا کہ پہلے انسان کا ذہن تبدیل ہوتا ہے، پھر سوچ آتی ہے، موجودہ حکومت کی سوچ گزشتہ حکومتوں سے الگ ہے، ہماری پالیسیوں کامحورغربت کاخاتمہ ہے، چین کے تجربے سے پاکستان میں غربت کا خاتمہ چاہتے ہیں.

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ کم لاگت مکانات کی تعمیر غربت کے خاتمےکے پروگرام کاحصہ ہے، پاکستان میں آبادی کا بڑا حصہ اپنا گھر نہیں خرید سکتا، پالیسیوں تبدیل نہیں کریں تو تھوڑا طبقہ ہی اچھے گھروں میں رہ سکے گا.

ان کا کہنا تھا کہ اس ہاؤسنگ اسکیم کا بنیادی مقصد رقم سے محروم افراد کومکان کی فراہمی ہے، کسانوں کے لئے بھی قرضوں کی فراہمی کا انتظام کیا گیا ہے، نئی پالیسی کےتحت چھوٹے کسانوں کو آسان نرخوں پر قرضہ ملے گا، اسٹیٹ بینک تیس لاکھ روپےلاگت کے گھروں کی تعمیر میں نوے فیصد قرض دے گا۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم کی تیل و گیس کی دریافت کے سلسلے میں کوششیں تیز کرنے کی ہدایت

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ شہروں میں موجود کچی آبادیوں کے لئے آج تک کسی نے نہیں سوچا، کچی آبادیوں میں رہنے والوں کو فلیٹس بنا کر دیں گے، پاکستان میں کم لاگت مکانات کی تعمیر کے لئے فنانسنگ کی شرح 0.2 فیصد ہےشہروں کو پھیلنے کے بجائے اوپر کی طرف لے کر جائیں گے.

انھوں نے کہا کہ کچی آبادیوں میں نجی سیکٹر کے لئے ذریعے جدید تعمیرات کرائیں گے، اسلام آباد کی سب سے پہلے صفائی کریں گے، پھر اسے ماڈل شہر بنائیں گے، کمرشل علاقوں میں بلند وبالا عمارتوں کی اجازت دیں گے.

کمرشل عمارتیں جتنی چاہیں اونچی کرلیں اجازت ہوگی۔۔ کچی آبادیوں کو کثیرالمنزلہ عمارتوں میں بدلنے کا منصوبہ ہے۔غریبوں کو صرف گھر ہی نہیں ملے گا،چالیس صنعتیں بھی چلیں گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں