وزیرِ اعظم کا دھرنے میں شر پسندی کے مرتکب افراد کو گرفتار کرنے کا حکم -
The news is by your side.

Advertisement

وزیرِ اعظم کا دھرنے میں شر پسندی کے مرتکب افراد کو گرفتار کرنے کا حکم

اسلام آباد: وزیرِ اعظم عمران خان نے دھرنے میں سرکاری و نجی املاک کے نقصان پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے شر پسندی کے مرتکب افراد کو گرفتار کرنے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرِ اعظم عمران خان نے دھرنے کے دوران سرکاری و نجی املاک کے نقصان پر اظہار برہمی کرتے ہوئے شر پسندی کے مرتکب افراد کو گرفتار کرنے کا حکم دے دیا ہے۔

وزیرِ اعظم کو ملکی صورتِ حال سے متعلق مسلسل آگاہ رکھا گیا: ذرائع

ذرائع کے مطابق وزیرِ اعظم نے کہا ہے کہ املاک کو نقصان پہنچانے والوں کے خلاف کارروائی کی جائے، املاک کا نقصان کسی صورت قابلِ قبول نہیں۔

وزیرِ اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ وفاق اور صوبائی حکومت مل کر شر پسند عناصر کے خلاف کارروائی کریں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیرِ اعظم کو ملکی صورتِ حال سے متعلق مسلسل آگاہ رکھا گیا ہے۔ عمران خان وزیرِ اطلاعات سمیت متعدد وزرا سے رابطے میں ہیں۔


یہ بھی پڑھیں:  پاکستان اور چین کے درمیان 15معاہدوں ‌‌‌ اور یادداشتوں پر دستخط


خیال رہے کہ وزیرِ اعظم چین کے 5 روزہ سرکاری دورے پر ہیں، وفاقی وزرا شاہ محمود، اسد عمر، خسرو بختیار، شیخ رشید، مشیر تجارت عبد الرزاق داؤد، وزیرِ اعلیٰ بلوچستان جام کمال بھی وزیرِ اعظم کے ہم راہ ہیں۔

پاکستان اور چین کے درمیان وفود کی سطح پر ہونے والے آج کے مذاکرات میں دوطرفہ تعاون کے پندرہ معاہدوں اور مفاہمت کی یادداشتوں پر دستخط کیے گئے، چینی وفد کی قیادت چین کے وزیرِ اعظم لی کی چیانگ جب کہ پاکستانی وفد کی قیادت وزیرِ اعظم عمران خان نے کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں