پنجاب کابینہ کرپشن کے خاتمے کیلئے اپنا بھرپور کردارادا کرے، وزیراعظم -
The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کابینہ کرپشن کے خاتمے کیلئے اپنا بھرپور کردارادا کرے، وزیراعظم

لاہور : وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ پنجاب کابینہ کے اراکین کرپشن کے خاتمے کیلئے اپنا بھرپور کردارادا کریں، پنجاب سے بدعنوانیوں کا خاتمہ سب سے بڑا چیلنج ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے وزیراعلیٰ ہاؤس لاہور میں پنجاب کابینہ کے اہم اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، وزیر اعظم نے اپنے خطاب میں کابینہ اراکین کو وزارت سنبھالنے پر مبارکباد دی۔

عمران خان نے  پنجاب میں لاگو بلدیاتی نظام کی تبدیلی اور اورنج میٹرو ٹرین منصوبے سمیت تمام میگا پراجیکٹس کے آڈٹ کرانے کی ہدایت کرنے کے علاوہ سو دن کے منصوبے پر تیزی سے عملدرآمد جاری رکھنے کی ہدایت کی۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ پنجاب ملک کا سب سے بڑا صوبہ ہے، آپ کے کندھوں پہ بھاری ذمہ داری عائد ہوتی ہے، پنجاب کابینہ کی کارکردگی بھی قابل تقلید و مثال ہونی چاہئے، صوبے سے بدعنوانیوں کا خاتمہ سب سے بڑا چیلنج ہے۔

کابینہ ارکان کی پہلی ترجیح بدعنوانی کا پتہ چلانا اور اس میں ملوث بدعنوان عناصر کے خلاف کارروائی ہونی چاہئے، انہوں نے تمام وزراءکو اپنے محکموں میں سادگی کو فروغ دینے اور پروٹوکول کلچر ختم کرنے کی ہدایت بھی کی۔

وزیر اعظم نے پنجاب بالخصوص لاہور میں زمینوں پرقبضے اور تجاوزات پر تشویش کا اظہار بھی کیا۔ وزیر اعظم نے ہدایت دی کہ تجاوزات اور قبضہ مافیا کے خلاف فوری مہم شروع کرتے ہوئے سخت کارروائی کی جائے۔

علاوہ ازیں اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ پنجاب اسمبلی کے بجٹ اجلاس کے بعد بلدیاتی نظام میں تبدیلی کا بل پیش کیا جائے گا اور خیبرپختونخواہ کی طرز کا بلدیاتی نظام لایا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں