The news is by your side.

Advertisement

قدرتی حسن سے مالامال پاکستان میں سیاحت کے وسیع مواقع موجود ہیں، وزیراعظم

نیویارک : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ دنیا بھرکے سیاحوں، سرمایہ کاروں کو پاکستان آنے کی دعوت دیتا ہوں، غیرملکی سیاحوں کو یقین دلاتا ہوں پاکستان جنت محسوس ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق سیاحت کے عالمی دن پر وزیراعظم عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ قدرتی حسن سے مالا مال پاکستان میں سیاحت کے وسیع مواقع موجود ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ سیاحت سے روزگارکے مواقع بڑھیں گے،غربت کم کرنے میں مدد ملے گی۔

انہوں نے کہا کہ دنیا بھرکے سیاحوں، سرمایہ کاروں کو پاکستان آنے کی دعوت دیتا ہوں، پاکستان میں اس وقت امن وامان کی صورت حال انتہائی تسلی بخش ہے، غیرملکی سیاحوں کو یقین دلاتا ہوں پاکستان جنت محسوس ہوگا۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ سیاحت سے معاشی سرگرمیاں اورغیرملکی زرمبادلہ میں اضافہ ہوتا ہے، سیاحوں کو سہولتوں کی فراہمی کے لیے تمام ممکنہ اقدامات کر رہے ہیں۔

سیاحت کا عالمی دن ورلڈ ٹورازم آرگنائزیشن کی ایگزیکٹو کونسل کی سفارشات پر اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں قرارداد کی منظوری کے بعد سے 1970 سے ہر سال 27 ستمبر کو منایا جاتا ہے۔ اس دن کو منانے کا مقصد سیاحت کے فروغ، نئے سیاحتی مقامات کی تلاش، آثار قدیمہ کو محفوظ بنانے، سیاحوں کے لیے زیادہ سے زیادہ اور جدید سہولیات پیدا کرنے، سیاحوں کے تحفظ ، نئے سیاحتی مقامات تک آسان رسائی سمیت دیگر متعلقہ امور کو فروغ دینا ہے۔

سیاحت کا عالمی دن: پاکستان کے خوبصورت سیاحتی مقامات

پاکستان قدرتی حسن سے مالا مال ملک ہے۔ا گر یہاں سیاحت کو جدید خطوط پر استوار کیا جائے تو صرف سیاحت ہماری معیشت میں ایک بڑے اضافے کا سبب بن سکتی ہے۔ دہشت گردی کے باوجود اب بھی پاکستان کے شمالی علاقوں میں غیر ملکی سیاحوں کی آمد جاری ہے جو پاکستان کے سحر انگیز اور دیو مالائی قدرتی حسن کا ثبوت ہے

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں