The news is by your side.

وزیراعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اہم اجلاس جمعہ کو طلب کرلیا

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اجلاس جمعہ11بجے طلب کرلیا، اجلاس میں وزیر اعظم کابینہ اراکین کو دورہ یو اے ای اور ملائشیا سے متعلق اعتماد میں لیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی کابینہ کا اجلاس جمعہ کے روز وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت ہوگا، اجلاس میں وزیراعظم متحدہ عرب امارات اور ملائشیاء کے دوروں کے حوالے سے کابینہ اراکین کو اعتماد میں لیں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس میں حکومت کے سو روزہ منصوبہ بندی کے اہداف کا جائزہ لیا جائے گا، اس موقع پر وفاقی وزراء100روزہ منصوبہ بندی پر رپورٹس وزیراعظم کو پیش کریں گے۔

وزیرخزانہ اسد عمرآئی ایم ایف وفد سے مذاکرات اور متحدہ عرب امارات اور ملائشیا کے ساتھ ہونے والے معاہدوں پر کابینہ کو بریفنگ دیں گے، کابینہ ارکان کو آئی ایم ایف سے ہونے والے مذاکرات پر بھی اعتماد میں لیا جائے گا۔

علاوہ ازیں وفاقی کابینہ کے اجلاس کے لیے چھ نکاتی ایجنڈا جاری کردیا گیا ہے، اجلاس میں نیشنل بینک کے صدر کی تقرری کی منظوری دی جائے گی، چیئرمین ایکسپورٹ پراسیسنگ زون اتھارٹی کی تعیناتی پربھی غور ہوگا۔

اس کے علاوہ عبدالجبار شاہین کو چیئرمین کی اضافی ذمہ داریاں دینے کا بھی امکان ہے، ایجنڈے میں موبائل فونز کی غیرقانونی درآمد کی روک تھام کیلئے پالیسی کا جائزہ شامل ہے، اجلاس میں فیصل آباد، گوجرانوالہ کے بینکنگ کورٹس کے ججز کی منظوری بھی ایجنڈے میں شامل ہے۔

مزید پڑھیں : پاکستان اور ملائیشیا کے درمیان ویزوں کے جزوی خاتمے کا معاہدہ

یاد رہے کہ وزیراعظم عمران خان ملائشیاء کا دورہ مکمل کرکے آج رات وطن واپس پہنچ جائیں گے۔ ذرائع کے مطابق اجلاس میں وفاقی کابینہ مختلف ممالک کے ساتھ معاہدوں اور مفاہمت کی یادداشتوں کی منظوری دے گی، اس کے علاوہ مختلف اداروں میں تقرریوں پر بھی غور کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں