The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کے اجلاس میں 17نکاتی ایجنڈے پر غور کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی صدارت میں ہونے والے وفاقی کابینہ کے اہم اجلاس میں ملک میں رائج نظام تعلیم میں اصلاحات سمیت 17 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا جائے گا۔

وفاقی کابینہ کے اجلاس میں چیئرمین اوگرا اور اتھارٹی ممبران کی تنخواہ سے متعلق کابینہ کے فیصلے پرعملدآمد کا جائزہ لیا جائے گا۔

وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت اجلاس میں وزارتوں اور ڈویژنوں میں ریکروٹنگ کے مجوزہ طریقہ کار سے متعلق اپنے فیصلے کا جائزہ لیا جائے گا۔

وفاقی کابینہ اجلاس میں صوبائی کاؤنٹرٹیررازم ڈیپارٹمنٹ کو انویسٹی گیشن اینڈ پراسیکیوشن ایجنسی بنانے اور چیئرمین فیڈرل بورڈ آف ایجوکیشن کی ڈیپوٹیشن میں توسیع کی منظوری دے گی۔

وزیراعظم کی زیرصدارت اجلاس میں سیزن 2018 اور 2019 کے لیے گندم خریداری کی منظوری دےگی جبکہ ملک میں موجود وفاق کی فارغ جائیدادوں کی فروخت کا جائزہ بھی لیا جائے گا۔

اجلاس میں وفاقی کابینہ کو ملک میں رائج نظام تعلیم اور اس میں اصلاحات پر بریفنگ دی جائے گی، ملک میں یکساں نظام تعلیم کو رائج کرنے کے حوالے سے تجاویز بھی دی جائے گی۔

یاد رہے رواں ماہ 9 اپریل کو وزیراعظم عمران خان کی زیرصدرات وفاقی کابینہ کے اجلاس میں ای سی سی کے فیصلوں کی توثیق کی گئی تھی جبکہ وزیراعظم نے فیصلوں پر عملدرآمد یقینی بنانے کی ہدایت کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں