The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کل زلزلے سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کریں گے

میرپور: وزیر اعظم عمران خان کل میرپور آزاد کشمیر جا کر زلزلے سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کل بذریعہ ہیلی کاپٹر زلزلہ متاثرہ علاقوں کا دورہ کریں گے، اور ڈویژنل ہیڈ کوارٹر اسپتال میں زلزلہ متاثرین سے ملیں گے۔

آج چیئرمین این ڈی ایم اے لیفٹیننٹ جنرل محمد افضل نے میرپور آزاد کشمیر میں زلزلے سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کیا۔

چیئرمین این ڈی ایم اے نے کہا کہ زلزلے کے باعث 5 ہزار گھر بری طرح متاثر ہو چکے ہیں، سب سے زیادہ تباہی ساہنگ کے قریب گاؤں میں ہوئی۔

یاد رہے کہ اسلام آباد اور پنجاب کے متعدد شہروں سمیت آزاد کشمیر میں منگل کی سہ پہر کو 5.8 کی شدت کا زلزلہ آیا تھا جس کے باعث 25 افراد جاں بحق جب کہ 452 افراد زخمی ہوئے۔

یہ بھی پڑھیں:  آزاد کشمیر زلزلہ، قدرت کا معجزہ، تین روز بعد لڑکی زندہ سلامت ملبے سے برآمد

زلزلے کے باعث آزاد کشمیر میں میرپور، بھمبر اور جاتلاں کے علاقے زیادہ متاثر ہوئے جہاں زلزلے نے زبردست تباہی پھیلائی، جہاں بڑی تعداد میں مکانات، عمارتیں اور دیواریں منہدم ہوئیں۔

موصولہ اطلاعات کے مطابق آزاد کشمیر میں آیا زلزلہ اگرچہ درمیانی شدت کا تھا لیکن احتیاطی تدابیر نہ ہونے کے سبب شہریوں کو زیادہ جانی و مالی نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔

این ڈی ایم اے کے مطابق ضلع میرپور میں زلزلے کے باعث پندرہ سو سے زاید مکانات مکمل طور پر تباہ ہوئے جب کہ سات ہزار سے زیادہ کو جزوی نقصان پہنچا۔

اس زلزلے میں میرپور کو جاتلاں سے ملانے والی مرکزی شاہراہ بھی شدید ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہو گئی ہے، جگہ جگہ سڑک دھنس گئی، ایک پل کو بھی نقصان پہنچا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں