The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان آج حافظ آباد میں یونیورسٹی اور اسپتال کا سنگ بنیاد رکھیں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان آج حافظ آباد میں یونیورسٹی اور اسپتال سمیت دیگر ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کریں گے اور میونسپل اسٹیڈیم میں جلسے سے بھی خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان آج حافظ آباد کا دورہ کریں گے، جہاں وزیراعلیٰ پنجاب وزیراعظم عمران خان کا استقبال کریں گے۔

عمران خان اپنے دورے میں یونیورسٹی اور 400 بستروں کے جدید اسپتال سمیت دیگر ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کریں گے اور حافظ آباد میں عوامی اجتماع سے خطاب بھی کریں گے، میونسپل اسٹیڈیم میں جلسے کی تمام تیاریاں مکمل کرلی گئی ہیں۔

عمران خان کی طرف سے ضلع کے لیےبڑے ترقیاتی پیکج کا اعلان متوقع ہے ، وزیراعظم کی آمد پرحافظ آبادمیں جگہ جگہ خیرمقدمی بینرز آویزاں کردیئے گئے ہیں اور میونسپل اسٹیڈیم میں کارکنوں کے لیےبڑی تعدادمیں کرسیاں لگادی گئیں۔

اس موقع پر پولیس اور اسپیشل برانچ کے اہلکاروں کی بھاری نفری تعینات کی گئی ہے اور جلسہ گاہ میں داخلے کے لیے5گیٹ بنا دیے گئے جبکہ ہیلی پیڈ بھی تیار کیا گیا ہے۔

وزیراعظم کی آمد پر ضلع حافظ آباد میں آج عام تعطیل کا اعلان کیا گیا ہے۔

گذشتہ روز وزیراعظم عمران خان نے حسن ابدال میں ریلوے اسٹیشن کا افتتاح اور خیبرپختونخوا کے شہریوں کیلئے ہیلتھ کارڈ کا عملی آغاز کیا تھا۔

وزیر اعظم نے کہا تھا کہ موٹر وے، ایکسپریس کی وجہ سے سوات بالکل بدلنے والا ہے، کے پی میں صحت سہولت کارڈ سے شہری 10 لاکھ تک علاج کرا سکے گا۔

 عمران خان کا کہنا تھا  کہ صرف سیاحت ترقی کرلے تو کبھی آئی ایم ایف نہیں جانا پڑے گا ، خواہش ہے کہ پاکستان ایسا ملک بنے کہ کسی کے آگے ہاتھ نہ پھیلانا پڑے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں