The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان اورآرمی چیف میرانشاہ پہنچ گئے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان اور پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ میرانشاہ پہنچ گئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان اور آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ میرانشاہ پہنچ گئے، گورنر خیبرپختونخواہ شاہ فرمان ، وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ محمود خان، وزیردفاع پرویز خٹک اور خیبرپختونخواہ کے وزیراطلاعات شوکت یوسفزئی بھی وزیراعظم کے ہمراہ ہیں۔

وزیراعظم عمران خان اور پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ کو علاقے کی سیکیورٹی صورت حال، آپریشن، سماجی اور اقتصادی منصوبوں، ٹی ڈی پیز بحالی کے امور پربریفنگ دی جا رہی ہے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق وزیراعظم عمران خان غلام خان ٹرمینل اوربارڈرفینسنگ کا بھی دورہ کریں گے، وزیراعظم علاقہ عمائدین کے جرگے سے بھی خطاب کریں گے۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی جانب سے قبائلی اضلاع میں 2 یونیورسٹیز، اسپتال اور اسپورٹس کمپلیکس بنانے کا اعلان بھی متوقع ہے۔

خیال رہے کہ عمران خان کا وزیراعظم بننے کا بعد قبائلی اضلاع کا یہ پہلا دورہ ہے۔

کسی کو قبائلی عوام کا استحصال نہیں کرنے دیں گے‘عمران خان


یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 2 اکتوبر کو وزیراعظم عمران خان سے فاٹا کے ارکان قومی اسمبلی نے ملاقات کی تھی جس میں فاٹا انضمام، ترقیاتی منصوبوں اور قبائلی عوام کو درپیش مسائل پربات چیت کی گئی تھی۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ گزشتہ کئی دہائیوں سے قبائلی عوام نے بے شمار مشکلات برداشت کیں، قبائلی علاقوں کی تعمیروترقی حکومت کی اولین ترجیحات میں شامل ہے، کسی کو قبائلی عوام کا استحصال نہیں کرنے دیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں