وزیراعظم عمران خان رواں ماہ کے تیسرے ہفتے میں ملائیشیا کا دورہ کریں گے
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان رواں ماہ کے تیسرے ہفتے میں ملائیشیا کا دورہ کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان رواں ماہ کے تیسرے ہفتے میں ملائیشیا کا دورہ کریں گے، دورہ ملائیشیا میں اپنے ہم منصب مہاتیر محمد سے ملاقات کریں گے۔

تفصیلات کے مطابقوزیراعظم عمران خان رواں ماہ کے تیسرے ہفتے میں ملائیشیا کا دورہ کریں گے، ان کا دورہ ملائیشیا 3روز پر مشتمل ہوگا، وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ، وزیر خزانہ اسد عمر ، وزیر اطلاعات فواد چوہدری اور مشیر تجارت عبد الرزاق بھی ساتھ ہوں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیراعظم دورہ ملائیشیا میں اپنے ہم منصب مہاتیر محمد سے ملاقات کریں گے ، ملاقات میں اقتصادی تعاون کے فروغ پرتبادلہ خیال کریں گے جبکہ ملائیشیا کی ترقی کے تجربات سے استفاده پر بات چیت کریں گے۔

اس سے قبل عمران خان کو 28 اکتوبر کو ملائشیا کے دورے پر روانہ ہونا تھا، بعد ازاں دورہ ملائیشیا کی تاریخ تبدیل کردی گئی تھی۔

مزید پڑھیں : وزیر اعظم عمران خان کے دورہ ملائیشیا کی تاریخ تبدیل

خیال رہے ملک کو معاشی بحران سے نکالنے کی ذمہ داری وزیراعظم نے خود سنبھال لی اورغیرملکی دوروں کا آغاز کیا تھا، اب تک عمران خان سعودی عرب اور چین کا دورہ کرچکے ہیں۔

وزیراعظم عمران خان نے اپنے 5 روزہ دورہ چین میں چینی صدر شی جن پنگ کے علاوہ دیگر اعلیٰ عہدیداروں سے ملاقاتیں کیں اور ملکی معیشت پر تبادلہ خیال کیا جبکہ 15 معاہدوں اور یاداشتوں پر بھی دستخط کئے۔

وزیراعظم عمران خان کے دورے میں سعودی عرب نے پاکستان کو مشکل وقت سے نمٹنے کیلئے بڑا پیکج دے کر پی ٹی آئی حکومت اعتماد کا اظہار کیا اور پاکستان کیلئے بارہ ارب ڈالر کے ریلیف پیکج کا اعلان کیا تھا۔

جس کے مطابق پاکستان کو تین ارب ڈالر ایڈونس دئیے جائیں گے ، تین ارب ڈالر کا ادھار تیل تین سال تک دیا جائے گا، بیلنس آف پیمنٹ کے لیے ایک سال تک تین ارب ڈالرپاکستان کے اکاؤنٹ میں بھی رکھے جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں