وزیر اعظم عمران خان آئندہ ماہ ایک روزہ دورے پر پشاورجائیں گے
The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان آئندہ ماہ ایک روزہ دورے پر پشاورجائیں گے

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان آئندہ ماہ ایک روزہ دورے پر پشاورجائیں گے، جہاں وہ حکومتی کارکردگی کاجائزہ، عوامی منصوبوں پربریفنگ لیں گے اور غربا کے لئے430 بیڈ پر مشتمل شیلٹر ہوم کا افتتاح کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے پختونخواحکومت کی کارکردگی کا بھی جائزہ لینے کا فیصلہ کیا ہے ، وزیراعظم آئندہ ماہ ایک روزہ دورے پر پشاورجائیں گے، جہاں وہ حکومتی کارکردگی کاجائزہ اور عوامی منصوبوں پربریفنگ لیں گے۔

دورے کے دوران وزیراعظم غرباکے لئے 430 بیڈ پر مشتمل شیلٹرہوم کا افتتاح کریں گے اور وزیراعلیٰ کےپی محمودخان سےون آن ون ملاقات کریں گے۔

وزیراعظم عمران خان صوبائی کابینہ کےاجلاس میں بھی شریک ہوں گے، اجلاس میں وزیراعظم وزرا سے انفرادی کارکردگی سےمتعلق دریافت کریں گے اور صوبائی حکومت کونئےاہداف بھی دیں گے۔

مزید پڑھیں : خیبرپختونخوا میں شیلٹرہومز کے لیے تیاریاں مکمل، وزیراعظم عمران خان افتتاح کریں گے

صوبائی کابینہ اجلاس میں وزیر اعظم کو صوبے کی ترقیاتی اسکیموں پربریفنگ دی جائےگی۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان کی ہدایت پر خیبرپختونخوا حکومت کی جانب سے شیلٹرہومز کے لیے تیاریاں مکمل کرلیں گئیں ہیں، سرکاری حکام کا کہنا ہے کہ پجگی روڈ پر اعلیٰ معیار کا شیلٹرہوم کا منصوبہ مکمل ہے ، 150 سے 200 مسافر رات گزار سکیں گے۔

حکام کے مطابق بس اڈوں کےقریب بھی شیلٹرہوم قائم کیےجارہےہیں جبکہ چارسدہ،کوہاٹ ،حاجی کیمپ اڈوں میں بھی شیلٹرہوم تعمیرہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں