The news is by your side.

Advertisement

ٹرمپ سے اپیل ہے انسانی بنیاد پر ایران سے پابندیاں ختم کرے، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ ٹرمپ سے اپیل ہے انسانی بنیاد پر ایران سے پابندیاں ختم کرے۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر وزیراعظم عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے اپیل ہے انسانی بنیاد پر ایران سے پابندیاں ختم کرے۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ جب تک ایران سے کرونا وائرس ختم نہیں ہوجاتا پابندیاں اٹھائی جائیں، ایرانی عوام کو ناقابل بیان مصائب کا سامنا ہے۔

انہوں نے اپنے پیغام میں مزید کہا کہ بندشیں کرونا کے خلاف ایران کی مدافعتی کاوشوں کو متاثر کر رہی ہیں، اس وباسے نمٹنے کے لیے انسانیت کا یکجا ہونا ناگزیر ہے۔

اس سے قبل گزشتہ روز وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کروناوائرس کے پیش نظر ایران سے ہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہم اس مشکل گھڑی میں تہران حکومت کے ساتھ کھڑے ہیں۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ انسانی ہمدردی کے پیش نظر ایران پر عائد پابندیوں کو اٹھایا جائے، ایران کو دواؤں، وینٹی لیٹرز اور متعلقہ سامان کی اشد ضرورت ہے،

ایرانی صدر کی عمران خان سے امریکی پابندیاں ہٹانے کیلئےکردار ادا کرنے کی درخواست

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے ایران کے صدر حسن روحانی نے وزیراعظم عمران خان سمیت دنیا بھر میں اپنے ہم منصبوں کو خطوط لکھے تھے جن میں انہیں بتایا گیا تھا کہ امریکی پابندیوں سے کرونا وائرس کے خلاف ان کے ملک کی لڑائی کس طرح متاثر ہو رہی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں