The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم پرسوں کوئٹہ میں ہاؤسنگ پروجیکٹ لانچ کریں گے

اسلام آباد: وزیر اعظم پاکستان عمران خان پرسوں کوئٹہ میں ہاؤسنگ پروجیکٹ لانچ کریں گے.

ان خیالات کا اظہار وفاقی وزیرہاؤسنگ طارق بشیرچیمہ نے اپنی پریس کانفرنس میں کیا. انھوں نے کہا کہ وزیراعظم پرسوں یہ پروجیکٹ لانچ کریں گے.

طارق بشیرچیمہ نے کہا کہ انتخابی مہم کےدوران وزیراعظم عمران خان نے یہ وعدہ کیا تھا، اب وزیراعظم نے ہاؤسنگ اتھارٹی کےقیام کی منظوری دے دی، ہاؤسنگ اتھارٹی قائم ہونے تک نیا پاکستان ہاؤسنگ کمپنی کام کرے گی.

وفاقی وزیر نے کہا کہ کوئٹہ وحدت کالونی میں 29 ایکڑ پر5 ہزاراپارٹمنٹس تعمیرہوں گے، کوئٹہ میں صوبائی حکومت کےاشتراک سے منصوبہ شروع ہوگا، گوادر، آزاد کشمیر، اسلام آباد میں منصوبے شروع کیے جا رہے ہیں.

طارق بشیر چیمہ کے مطابق گوادرمیں 55 ہزار، فشرمین کالونی میں 54 ہزاراپارٹمنٹس تعمیر ہوں گے، سرمایہ کاروں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کی دعوت دی ہے.

مزید پڑھیں: لوگوں کے زخموں پر نمک چھڑک کر انہیں بھڑکانا درست نہیں: وزیر اعظم

وفاقی وزیرہاؤسنگ نے کہا کہ چین کی بہت سی کمپنیوں نے ہاؤسنگ سیکٹرمیں دل چسپی کا اظہار کیا ہے، انھوں نے مزید کہا کہ 50 لاکھ گھروں کی تعمیرایک چیلنج ہے، جسے پورا کیا جائے گا.

انھوں نے مزید کہا ہے کہ پشاور: وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ قبائلی علاقے کے لوگوں کو نقل مکانی کرنی پڑی، اس کی تکلیف جانتا ہوں۔ لوگوں کے زخموں پر نمک چھڑک کر بھڑکانا درست نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں