The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کا دورہ لاہور کا امکان

لاہور: وزیراعظم عمران خان 13 جون کو پنجاب کے دارالحکومت کا دورہ کریں گے، ممکنہ دورے کے موقع پر عمران خان کرونا صورت حال سمیت صوبائی بجٹ سے متعلق اجلاس کی صدارت کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کا 13جون کو دورہ لاہور کا امکان ہے، عمران خان کرونا صورت حال سے متعلق اہم اجلاس کی صدارت کریں گے، انہیں پنجاب کے اگلے مالی سال کے بجٹ پربر یفنگ دی جائے گی۔

اجلاس کے دوران پنجاب میں کرونا کے بڑھتے کیسز، اسپتال انتظامیہ کے کردار، لاک ڈاؤن میں نرمی کے بعد کی صورت حال سمیت دیگر اہم پہلوؤں پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔ وزیراعظم کو پنجاب کے وزرا کی کارکردگی رپورٹ بھی پیش کی جائے گی۔ اس دورہ کے موقع پر اہم فیصلے بھی ممکن ہیں۔

بجٹ سے قبل وفاقی کابینہ کا خصوصی اجلاس طلب

صوبہ پنجاب میں لاک ڈاؤن میں نرمی کے بعد مارکیٹوں اور کاروباری دفاتر میں ایس او پیز کی سیکڑوں خلاف ورزیاں ریکارڈ کی گئی ہیں، اجلاس میں مذکورہ پہلو بھی زیرغور آسکتا ہے۔

خیال رہے کہ وزیر اعظم عمران خان نے بجٹ سے قبل وفاقی کابینہ کا خصوصی اجلاس طلب کرلیا ہے، اجلاس میں مشیرخزانہ حفیظ شیخ بجٹ اخراجات، بجٹ خسارہ اور ریلیف پیکج پر بریفنگ دیں گے، وفاقی کابینہ کا اجلاس جمعہ 12 جون کو بجٹ سے پہلے ہوگا، مشیرخزانہ بریفنگ دیں گے۔

وفاقی و صوبائی ترقیاتی بجٹ میں 18 فی صد کمی ہوگی: ذرائع

دوسری جانب ذرائع کا کہنا ہے کہ وفاقی ترقیاتی پروگرام کے لیے اضافی 100 اور 630 ارب مختص کرنے کی تجویز ہے، جب کہ صوبوں کے ترقیاتی بجٹ 14 فی صد کمی کے ساتھ 783 ارب روپے تجویز کیا گیا ہے، ذرائع کا کہنا ہے کہ رواں مالی سال کے بجٹ میں مجموعی ترقیاتی فنڈز کا حجم 1600 ارب تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں