The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے بلوچستان میں شاہراہوں کی تعمیر کے منصوبوں کا سنگ بنیادرکھ دیا

کوئٹہ:وزیراعظم عمران خان نے این ایچ اےکی جانب سے شاہراہوں کی تعمیرکے منصوبوں کا سنگ بنیاد رکھ دیا، مراد سعید نے کہا ہے کہ صوبے میں شاہراہوں کی تعمیر سے خوشحالی آئے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان ایک روزہ دورے پر کوئٹہ پہنچ گئے، عثمان ڈار ،ڈپٹی اسپیکرقاسم سوری، وفاقی وزرااسد عمر، زبیدہ جلال،مرادسعید بھی ان کے ہمراہ تھے۔

وزیراعظم نےاین ایچ اےکی جانب سےشاہراہوں کی تعمیرکےمنصوبوں کاسنگ بنیادرکھا ، اس موقع پر وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال اور وفاقی وزیر مرادسعید بھی وزیراعظم کےہمراہ موجود تھے، عمران خان کو شاہراہوں کی تعمیر کے منصوبوں پر بریفنگ دی گئی۔

وفاقی وزیر مراد سعید نے شاہراہوں کی تعمیرکےمنصوبوں کے سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا پچھلے15سالوں میں1100کلومیٹرکی منصوبہ بندی ہوئی تھی ، صوبےمیں شاہراہوں کی تعمیر سے خوشحالی آئےگی۔

مراد سعید کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی دورمیں 3ہزارسےزائدکلومیٹرکی منصوبہ بندی بلکہ کام بھی شروع ہوگیا، سڑکوں کے جال سے کسانوں اورتاجروں کومنڈیوں تک رسائی حاصل ہوگی،وزیراعظم نے 3بڑے ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کیا ہے۔

وفاقی وزیر نے مزید کہا چمن کوئٹہ ،کراچی 796کلومیٹر شاہراہ کو دورویہ کریں گے ، سی پیک کے مغربی روٹ کا آغاز وزیراعظم نے بلوچستان سے کیا ہے ، اس روٹ سے روزگار کےمواقع ، صحت اور معاشی سرگرمیوں کوفروغ ملے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں