The news is by your side.

Advertisement

‘صادق سنجرانی ہی چیئرمین سینیٹ کیلئے حکومت کے امیدوار ہوں گے’

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے صادق سنجرانی کو چیئرمین سینیٹ کیلئے نامزد کردیا جبکہ اسپیکرقومی اسمبلی نے صادق سنجرانی کی بطورچیئرمین سینیٹ امیدوار کی حمایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اطلاعات شبلی فراز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر وزیراعظم عمران خان کی جانب سے صادق سنجرانی کو چیئرمین سینیٹ نامزد کرنے کی تصدیق کردی۔

اس سے قبل چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی اوراسپیکر قومی اسمبلی کی ملاقات ہوئی تھی ، جس میں اسپیکرقومی اسمبلی نے صادق سنجرانی کی بطورچیئرمین سینیٹ امیدوار کی حمایت کی۔

اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر نے پارلیمنٹ ہاؤس میں میڈیا سے گفتگو کی ، صحافی نے سوال کیا 17 اراکین اسمبلی نے وزیراعظم پر عدم اعتماد کا اظہار کیا؟ جس پر اسپیکرقومی اسمبلی نے کہا آپ یہ کیوں نہیں کہتے ہماری خاتون امیدوارجیتی ہیں، یہ اعتمادوعدم اعتماد کی بات نہیں یہ سیاسی عمل ہے،ہوتا رہتاہے۔

صحافی نے سوال کیا کہ آپکی کیا رائے ہے کہ چیئرمین سینیٹ کا حکومتی امیدوار کون ہوگا؟ جس پر اسد قیصر نے جواب میں کہا میری ذاتی رائے ہے صادق سنجرانی سےبہترکوئی نہیں،فیصلہ پارٹی کرے گی ۔

اسپیکر قومی اسمبلی کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان پر اعتماد کے لئے اجلاس جلد بلایا جائے گا ، وزیراعظم اعتماد کا ووٹ لیں گے تو181اراکین حمایت میں کھڑے ہوں گے۔

خیال رہے پیپلزپارٹی نومنتخب یوسف رضاگیلانی کوچیئرمین سینیٹ بنانے کیلئے کوشاں ہیں ، سابق صدر آصف علی زرداری نے گزشتہ روز کہا تھا یوسف رضا گیلانی کوچیئرمین سینیٹ کاامیدوار بنانے کافیصلہ پی ڈی ایم کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں