The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کی روضہ رسول ﷺ پرحاضری اور نوافل کی ادائیگی

مدینہ منورہ : وزیراعظم عمران خان سعودی دارالحکومت ریاض سے مدینہ منورہ پہنچ کر روضہ رسول ﷺپر حاضری دی اور مسجد نبوی میں نوافل ادا کئے، جس کے بعد پاکستان کیلئے روانہ ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سعودی قیادت سے مشاورتی عمل کے بعد وفد کے ہمراہ مدینہ منورہ پہنچے تو مدینہ ایئرپورٹ پر گورنرشہزادہ فیصل بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود نے ان کا استقبال کیا۔

وزیراعظم عمران خان نے وفد کے ہمراہ مسجد نبوی میں روضہ ر سولؐ پر حاضری دی ، نوافل ادا کئے اور پاکستان کی ترقی، امت مسلمہ کے اتحاد کیلئے خصوصی دعائیں کیں۔

بعد ازاں وزیراعظم عمران خان مدینہ سے پاکستان کیلئے روانہ ہوگئے۔

یاد رہے وزیراعظم نے ریاض میں سعودی ولی عہد شہزادہ محمدبن سلمان سےملاقات کی ، جس میں باہمی دلچسپی،دوطرفہ تعلقات،علاقائی اموراورخطےکی صورتحال پرگفتگو ہوئی، وزیراعظم کا کہنا تھا کہ پاکستان سعودی عرب کیساتھ تعلقات کواہمیت دیتا ہے، حرمین کے تقدس اورحرمت کیلئے پاکستانی قوم یک آوازہے۔

مزید پڑھیں : وزیر اعظم عمران خان کی سعودی فرماں روا اور ولی عہد سے ملاقاتیں

وزیراعظم عمران خان نے سعودی ولی عہد کو مقبوضہ کشمیرکی تازہ صورتحال سے بھی آگاہ کیا اور خطہ میں قیام امن کی کوششوں پراپنے خیالات کا اظہارکیا۔

اس سے قبل پاکستان اورسعودی عرب کےدرمیان وفود کی سطح پر سعودی عرب اورایران میں جاری تنازعے کےممکنہ حل پرمشاورتی عمل ہوا، عمران خان نے پاکستانی اورمحمدبن سلمان نے سعودی وفد کی قیادت کی ، وزیراعظم ایرانی قیادت سے ملاقاتوں پر محمد بن سلمان کو اعتماد میں لیا۔

وزیراعظم عمران خان نے سعودی فرمانرواشاہ سلمان بن عبدالعزیز سے بھی ملاقات کی ، جس میں ایران سعودی عرب کشیدگی اورخطےکی صورتحال پربات چیت کی گئی اور دورہ ایران کےدوران ہونےوالی اہم ملاقاتوں پربھی تبادلہ خیال ہوا، وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی ، معاون خصوصی زلفی بخاری اوراعلی حکام بھی ملاقات میں شریک ہوئے۔

خیال رہے وزیراعظم سعودی عرب اورایران میں کشیدگی کم کرانےکی کوشش کررہے ہیں ، اس سلسلے میں عمران خان اتوارکوایران کادورہ بھی کرچکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں