The news is by your side.

Advertisement

آٹا چینی بحران کے ذمہ داروں کو نہیں چھوڑوں گا، وزیراعظم کا دو ٹوک اعلان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے واضح اعلان کیا ہے کہ آٹے چینی بحران کے ذمہ داروں کو نہیں چھوڑوں گاچاہے وہ کتنا ہی طاقتور کیوں نہ ہو، مایوسی کفر ہے اچھا وقت جلد آئے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے پی ٹی آئی سوشل میڈیا ارکان کی ملاقات ہوئی ، وزیراعظم نے کہا صبح موبائل دیکھ کرپتاچلتاہےکس کرائسز کامقابلہ کرناپڑےگا، اپوزیشن کچھ نہ کرے تو وزیر ایسا بیان دیتا ہے کہ سنبھالنا مشکل ہوجاتاہے۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم کا کہنا تھا کہ حکومت کےخلاف جان بوجھ کرجھوٹی خبریں پھیلائی جاتی ہیں، سوشل میڈیاپرمثبت تنقیدبالکل ہونی چاہیے، لیکن حکومت پر اٹیک کرنے سے پہلے تصدیق کرلیں خبر سچی ہےیاجھوٹی۔

عمران خان نے کہا ہر وقت کرائسزکے لیے تیار رہتا ہوں، اکثرہمارے اپنے لوگ میڈیا کی فیک نیوز کے پراپیگنڈے میں آجاتے ہیں، آٹے چینی بحران پر تحقیقاتی رپورٹ پبلک کی جائے گی، جو قصور وار نکلا اس کو نہیں چھوڑوں گاچاہے وہ کتنا ہی طاقتور کیوں نہ ہو۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ مایوسی کفر ہے اچھا وقت جلد آئے گا۔

مزید پڑھیں : آٹا، چینی بحران میں ملوث کسی شخص کو معافی نہیں ملے گی: وزیر اعظم

گذشتہ روز وزیر اعظم عمران خان نے قریبی رفقا کو گندم، آٹے اور چینی کے بحران سے متعلق تحقیقاتی رپورٹ جلد منظر عام پر لانے سے آگاہ کیا تھا اور کہا کہ بحران میں ملوث کسی بھی شخص کو معافی نہیں ملے گی۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ گندم، چینی بحران کے باعث حکومت کو تنقید کا سامنا کرنا پڑا، صرف رپورٹ ہی سامنے نہیں لائیں گے بلکہ ذمہ داروں کو بھی کیفر کردار تک پہنچائیں گے، حکومتی پالیسی شفاف گورننس ہے، کسی کو بحران پیدا کرنے کی اجازت نہیں دے سکتے۔

عمران خان نے کہا تھا کہ عوام کے لیے مشکلات پیدا کرنے والے نہیں بچ سکیں گے، رپورٹ کے مندرجات سے عوام کو آگاہ کیا جائے گا، اور ذمہ دار افراد کو معافی نہیں ملے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں