The news is by your side.

Advertisement

حکومت کہیں نہیں جارہی، مزید تگڑی ہوکر آئے گی، وزیراعظم کا اپوزیشن کو دو ٹوک پیغام

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے اپوزیشن کو دو ٹوک پیغام میں کہا ہے کہ حکومت کہیں نہیں جارہی، مزید تگڑی ہوکر آئے گی ، انکو ایسی شکست دیں گے کہ یہ 2028 تک نہیں اٹھ سکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اپوزیشن کی جانب سے تحریک عدم اعتماد جمع کرانے پر وزیراعظم عمران خان نے ڈیجیٹل میڈیا کے صحافیوں سے ملاقات کی۔

وزیراعظم نے صحافیوں سے گفتگو میں واضح کیا ہے کہحکومت کہیں نہیں جارہی، مزید تگڑی ہوکر آئے گی، میں خوش ہوں کہ یہ انکی آخری واردات ہوگی، انکو ایسی شکست دیں گے کہ یہ 2028 تک نہیں اٹھ سکیں گے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ جہانگیر ترین کو جانتا ہوں وہ کبھی چوروں کے ساتھ نہیں ملیں گے، اپوزیشن کے پیچھے ایک ہاتھ نہیں، کئی بیرونی ہاتھ ہیں، وزیراعظم

وزیراعظم نے کہا کہ کپتان ایک دم اپنی حکمت عملی نہیں بتاتا، ساری تیاری کر رکھی ہے،نومبر بہت دور ہے، جب وقت آئے تو فیصلہ کریں گے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کے حوالے سے ان کاکہنا تھا کہ عثمان بزدار ایک آسان ٹارگٹ ہے، جو وزیراعلی کےامیدوار ہیں صرف انکو عثمان بزدار برا لگتا ہے، ارکان کو 18، 18 کروڑ کی آفرز کی جارہی ہیں، میں نے ارکان سےکہا ان سےپیسے لیں اورغریبوں میں بانٹ دیں۔

عمران خان نے مزید کہا کہ جو لوگ آزاد خارجہ پالیسی نہیں دیکھناچاہتے وہ انکو سپورٹ کرتےہیں، یوسف رضا گیلانی کےبیٹوں نےارکان کو پیسے دیے، کسی نے ایکشن نہ لیا، ایسے ہی اتنا شور نہیں مچا ہوا، ہر جگہ پیسہ چلا ہوا ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ میں امریکا کا مخالف ہوں نہ بھارت کا، پالیسیوں پر تنقیدکرتا ہوں، فوج پاکستان کے ساتھ کھڑی ہے، وہ چوروں کاساتھ نہیں دے سکتے، اپوزیشن کے ساتھ عوام نہیں تو اب یہ کہتے ہیں اسٹیبلشمنٹ ہمارے ساتھ ہے۔

انھوں نے مزید بتایا کہ ہمارے سارے ممالک کے ساتھ اچھے تعلقات ہیں، ہو سکتا ہے امریکاآئی ایم ایف کے ذریعے ہم پر دباو ڈالے، آئی ایم ایف کے ذریعے پریشر ڈالیں گے لیکن وقت آنے پر دیکھیں گے، اس وقت مائنڈ گیم چل رہی ہے اور میں مائنڈ گیم کا ماسٹر ہوں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں