The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم امریکا کی جانب سے ماحولیاتی سمٹ میں دعوت نہ ملنے کے شور پر حیران

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے امریکا کی جانب سے ماحولیاتی سمٹ میں دعوت نہ ملنے کے شور پر حیرانگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہماری پالیساں ماحولیاتی تبدیلیوں کےاثرات کو کم کرنے پر گامزن ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر امریکا کی جانب سے ماحولیاتی سمٹ میں دعوت نہ ملنے پر ردعمل دیتے ہوئے کہا موسمیاتی تبدیلی کانفرنس میں دعوت نہ ملنے کے شور مچنے پرحیران ہوں ، ہماری پالیساں ماحولیاتی تبدیلیوں کے اثرات کوکم کرنے سمیت آئندہ نسلوں کو صاف ستھرا اور سبز پاکستان کے عین مطابق ہیں‌۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ہمارے اقدام میں سبز پاکستان ، 10 بلین ٹری سونامی ، اور دریاؤں کی صفائی شامل ہے، ہمارے پاس ماحولیاتی تبدیلی سے متعلق 7 سال کاتجربہ ہے، خیبر پختونخوا سےآغازکیا،ہماری پالیسیوں کوتسلیم کیاگیااور سراہا گیا، اگرکوئی ریاست ہمارے تجربے سے سیکھنا چاہتی ہے تو ہم مدد کوتیارہیں ، عالمی برادری سنجیدہ ہےتوموسمیاتی تبدیلی کانفرنس 2021کیلئے ہماری ترجیحات طےہیں۔

خیال رہے امریکی صدر جو بائیڈن نے ماحولیاتی تبدیلی پر اپریل 22-23 کو ایک ورچوئل سمٹ کا اعلان کیا ہے اور اس سلسلے میں 40 عالمی رہنماؤں کو مدعو کیا گیا ہے۔

یہ سمٹ ایک ایسے وقت میں ہو رہا ہے کہ جب سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے جانے کے بعد امریکہ دوبارہ پیرس معاہدے میں شامل ہوا ہے جبکہرواں سال نومبر کے دوران اسی موضوع پر گلاسگو میں اقوام متحدہ کی کانفرنس ہونے جا رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں