The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان بھی اسکردو کی خوبصورتی کے دلدادہ

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے ایک بار پھر گلگت بلتستان کے قدرتی حسن پر مبنی خوبصورت تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کیں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے پیغام میں وزیراعظم نے کہا کہ گلگت بلتستان کے میرے گزشتہ ٹوئٹ کےبعد مجھے مزید تصاویر بھیجی گئیں، اس بار مجھے اسکردو کےگردونواح کی تصاویربھیجی گئی ہیں۔

تین روز قبل بھی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنی ایک ٹوئٹ میں وزیراعظم عمران خان نے گلگت بلتستان کے قدرتی حسن پر مبنی خوبصورت تصاویر شیئر کرتے ہوئے کہا تھا کہ سردیوں کی آمد سے پہلے یہ گلگت بلتستان کے رنگ ہیں، یہ زمین پر میرے پسندیدہ ترین مقامات میں سے ایک مقام ہے۔

جنت نظیر وادی، پرفضا مقام، بہتا پانی، پہاڑ اور ان پر چاندی جیسی برف، اسکردو کی خوبصورتی میں اپنی مثال آپ ہے، موسم سرما میں فطرت کو قریب سے دیکھنے اور مہم جوئی کے شوقین افراد موسم بدلتے ہی اس وادی کا رخ کرتے ہیں، یہاں آنے والے غیرملکی سیاح بھی اس کے گن گاتے ہیں۔

رنگ برنگے نظارے، دلفریب موسم اور خوبصورت پہاڑوں سے سجا اسکردو ہر موسم میں اپنا منفرد روپ دکھاتا ہے یہی وجہ ہے کہ جو ایک بار اس خطے کا رخ کر لے وہ اس کی محبت میں ہمیشہ کے لیے گرفتار ہو جاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں