The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم پنجاب پولیس کی کارکردگی سے ناخوش ، وزیراعلیٰ پنجاب کواسلام آباد طلب کرلیا

اسلام آباد : پنجاب پولیس ریفارمز کے معاملے پر وزیراعظم عمران خان نے وزیراعلیٰ پنجاب کو اسلام آباد طلب کر لیا ، ذرائع کا کہنا ہے کہ عمران خان پنجاب پولیس کی کارکردگی سے ناخوش ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نےوزیراعلیٰ پنجاب کواسلام آبادطلب کرلیا، وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کریں گے اور پولیس ریفارمز سے متعلق وزیراعظم کو آگاہ کریں گے اور بریفنگ دیں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیراعظم نے پنجاب میں پولیس گردی کے واقعات پر ناراضگی اور تشویش کا اظہار کیا تھا۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار لاہور سے اسلام آباد پہنچ گئے ہیں ، جہاں ان کی وزیراعظم سے ون آن ون ملاقات ہوگی ، جس میں پنجاب پولیس نظام میں اصلاحات پر بات چیت کریں گے جبکہ زونز اجلاس میں شرکت بھی کریں گے۔

مزید پڑھیں : پنجاب، پولیس حراست میں 17 ملزمان کی ہلاکتوں کا انکشاف

یاد رہے پنجاب میں 8 ماہ میں پولیس کی حراست میں 17 ملزمان کی ہلاکتوں کا انکشاف ہوا تھا ، ذرائع کے مطابق 14 ہلاکتوں پر 84 پولیس افسران و اہلکاروں کے خلاف مقدمات درج ہوئے ہیں، پنجاب پولیس ناقص کارکردگی کو بچانے کے لیے واقعات کو دبانے پر مصروف عمل ہے۔

خیال رہے چند روز قبل بھی اے ٹی ایم کارڈ چرانے والے صلاح الدین کو پولیس نے دوران حراست تشدد کرکے ہلاک کردیا تھا اور پولیس کی جانب سے کہا گیا کہ وہ دل کا دورہ پڑنے سے چل بسا۔

بعد ازاں وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے واقعے کا نوٹس لیا تھا ، جس کے بعد انچارج سی آئی اے سمیت چار پولیس اہلکاروں کو معطل کرکے ان کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں