The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان نے مظفرآباد میں جلسے کی تیاریوں کیلئے اجلاس طلب کرلیا

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے مظفرآباد میں جلسے کی تیاریوں کے لئے اجلاس طلب کرلیا ہے ، جس میں ریلیوں کی روانگی، قافلوں کی جلسے میں شمولیت کا حتمی پلان تیار کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق آزاد کشمیر کے دارلحکومت مظفرآباد میں تاریخ کا سب سے بڑا جلسہ کرنے کا مشن ، وزیراعظم عمران خان نے جلسے کی تیاریوں کے لئے اجلاس طلب کرلیا، اجلاس آج پارلیمنٹ ہاؤس میں ہوگا۔

اجلاس میں جلسےکی تیاریوں کےلئےاقدامات کاجائزہ لیاجائے گا اور ریلیوں کی روانگی، قافلوں کی جلسے میں شمولیت کا حتمی پلان تیار کیا جائے گا۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر 13 ستمبر کو آزاد کشمیر کے دارالحکومت مظفرآباد میں بڑا جلسہ کرنے کا اعلان کیا تھا اور کہا تھا کہ دنیا کو بتاؤں گا کہ وادی کشمیر پر بھارتی فوج کا قبضہ ہے، کشمیروں کو یقین دلاؤں گا کہ پاکستان ان کے ساتھ کھڑا ہے۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم عمران خان کا 13 ستمبر کو مظفرآباد میں بڑا جلسہ کرنے کا اعلان

بعد ازاں وزیراعظم کی پارٹی رہنماؤں سے مشاورت کے بعد مظفر آباد جلسہ کے شیڈول کو حتمی شکل دیدی گئی تھی ، جس کے مطابق مظفر آبادمیں جلسہ13 ستمبر کونماز جمعہ کےبعدشروع ہوگا ، وزیر اعظم عمران خان نماز جمعہ سے قبل مظفر آبادروانہ ہوں گے اور جمعہ کو دوپہر 3 بجے کے بعد مظفرآباد جلسے سے خطاب کریں گے۔

مظفرآباد جلسے سے آزاد کشمیر کے رہنما بھی خطاب کریں گے جبکہ مانسہرہ سمیت مختلف شہروں سے قافلے مظفر آباد پہنچیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں