The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے کوئٹہ میں بزدلانہ دہشت گردحملے کی فوری رپورٹ طلب کرلی

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے کوئٹہ میں بزدلانہ دہشت گرد حملے کی فوری رپورٹ طلب کرتے ہوئے صوبائی حکومت کو زخمیوں کو مکمل طبی امداد فراہم کرنے کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کوئٹہ دھماکے کے حوالے سے کہا کوئٹہ میں بزدلانہ دہشت گرد حملے کی فوری رپورٹ طلب کی ہے، کوئٹہ میں لوگوں کو مسجد میں نمازکے دوران نشانہ بنایاگیا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ صوبائی حکومت کو زخمیوں کو مکمل طبی امداد فراہم کرنے کی ہدایت کی، شہید ڈی ایس پی حاجی امان اللہ بہادراورمثالی افسر تھے۔

یاد رہے گذشتہ روز کوئٹہ کے علاقے اسحاق آباد میں واقع مدرسہ دارالعلوم شریعہ کی مسجد میں مغرب کی نماز کی ادائیگی کے دوران خود کش دھماکہ ہوا، دھماکے کے نتیجے میں ڈی ایس پی امان اللہ،امام مسجد سمیت15نمازی شہید جبکہ 19 زخمی ہوگئے تھے۔

وزیراعظم عمران خان نے کوئٹہ میں دھماکے کی مذمت کرتے ہوئے قیمتی جانوں کے ضیاع پر گہرےدکھ اورافسوس کااظہار کیا تھا جبکہ آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے کوئٹہ دھماکے کی مذمت کرتے ہوئے کہا تھا مسجد میں دھماکا کرنیوالے مسلمان نہیں ہوسکتے،امدادی کاموں میں پولیس، سول انتظامیہ کو تعاون فراہم کیا جائے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں