The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کا لائف سیونگ ڈرگز کی آڑ میں بھارت سے ادویات کی درآمد کا نوٹس،تحقیقات کا حکم

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے لائف سیونگ ڈرگز کی آڑ میں بھارت سے  ادویات کی درآمد کا نوٹس لیتے ہوئے معاملے کی تحقیقات کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے لائف سیونگ ڈرگز کی آڑ میں بھارت سے معمول کی دوائیں اور وٹامنز درآمد کرنے کے معاملے کا نوٹس لے لیا اور تحقیقات کا حکم دے دیا۔

کابینہ کےگزشتہ اجلاس میں معاملہ سامنے آیا، کابینہ اجلاس میں مزید429 ادویات درآمدکرنےکی سمری پیش کی گئی تھی، ذرائع کا کہنا ہے کہ لائف سیونگ کےساتھ ملٹی وٹامن دوائیں درآمدکی سفارش کی گئی تھی۔

وزیراعظم سمیت کابینہ نے سوالات اٹھائے اور معاون خصوصی سے بھی استفسار کیا کہ بھارت سےدرآمدکی جانےوالی ادویات کونسی ہیں؟ادویات لائف سیونگ ہیں؟ معاون خصوصی صحت اورسیکریٹری صحت کابینہ کومطمئن نہ کرسکے۔

ذرائع کے مطابق ڈاکٹرظفرمرزا نے کابینہ میں مؤقف دیا کہ فہرست کی تیاری میرےعلم میں نہیں، جس کے بعد وزیراعظم نےمعاملےکانوٹس لےلیا اور تحقیقات کرانے کا فیصلہ کیا۔

وزیراعظم کی اجلاس کےدوران شہزاداکبرکوحقائق سامنےلانےکی ہدایت کی ، وزرا نے کہا بھارت کشمیرمیں مظالم ڈھارہاہے، دنیاکےسامنےبھارت کاانسانیت سوزچہرہ بےنقاب کر رہے ہیں، ایسےملک سےتجارت کس طرح کی جاسکتی ہے؟

بعد ازاں وزراکےسخت سوالات پروزیراعظم نے مزیدادویات درآمد کرنے کی سمری مسترد کردی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں