The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کا جمعہ کو کراچی کا دورہ ، بڑے پیکج کا اعلان کریں

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان جمعہ کے روز کراچی کے دورے کے دوران کراچی کے لئے بڑے پیکج کا اعلان کریں گے، عمران خان نے کہا ہے کہ کراچی کے عوام کو تنہا نہیں چھوڑ سکتا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کے اجلاس میں ملکی سیاسی اور معاشی صورتحال کا جائزہ لیاگیا اور  وزیراعظم کو کراچی کی صورتحال امدادی کاموں پر بریفنگ دی گئی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان جمعہ کے روز کراچی کا دورہ کریں گے اور دورے کے دوران کراچی کے لئے بڑے پیکج کا اعلان کریں گے۔

وزیراعظم نے کہا کہ کراچی کے عوام کو تنہا نہیں چھوڑ سکتا، کراچی کے مسائل سے بخوبی آگاہ ہوں۔

بارش کے باعث موجود حالات پر وزیراعظم کا تشویش کا اظہار کرتے ہوئے نالہ لئی کے بہتر انتظامات پر وزیراعلیٰ پنجاب کی تعریف کی اور کہا آٹا، چینی کی ترسیل مال گاڑی کی ذریعے کی جائے۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت کراچی کے مسائل کے مستقل حل کیلئے اعلیٰ سطح اجلاس ہوا تھا ، جس میں وزیرِ اعظم نے ہدایت کی تھی کہ تمام اسٹیک ہولڈرز کی مشاورت سے رواں ہفتے “کراچی ٹرانسفارمیشن پلان” کو حتمی شکل دی جائے تاکہ اس کی باقاعدہ منظوری اور عمل درآمد کا کام شروع کیا جا سکے۔

وزیرِ اعظم نے کراچی کے مسائل کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا تھا کہ ملک کی ترقی کراچی کی ترقی سے وابستہ ہے، کراچی میں سالہا سال سے درپیش عوامی مسائل کا مکمل ادراک ہے، عوام کی مشکلات پر آنکھیں بند نہیں کر سکتے۔

عمران خان کا مزید کہنا تھا کہ کراچی کے مسائل کے حل اور ترقی کیلئے وفاق بھرپور کردار ادا کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں