site
stats
پاکستان

مسلم لیگ ن کی حکومت باتیں نہیں کام کرتی ہے: وزیر اعظم

صادق آباد: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ نواز شریف اور مسلم لیگ ن کی حکومت باتیں نہیں کام کرتے ہیں۔ ہمارے سینکڑوں منصوبے ہیں، آپ اپنا ایک منصوبہ دکھا دیں۔

تفصیلات کے مطابق رحیم یار خان کے شہر صادق آباد میں وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے آر ایل این جی کی ترسیل اور فراہمی کے منصوبے کا افتتاح کیا۔

وزیر اعظم نے افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ایل این جی منصوبہ پاکستان کو ترقی دینے کے لیے اہم ہے۔ ایل این جی منصوبہ پاکستان میں توانائی کی کمی کو پورا کرے گا۔

انہوں نے کہا کہ منصوبے سے پنجاب اور خیبر پختونخواہ کو گیس فراہم کی جاتی ہے۔ اضافی گیس مہیا کیے بغیر توانائی کے مسائل حل نہیں ہوسکتے تھے۔ ’حکومت سنبھالی تو ملک میں توانائی کا بحران تھا۔ توانائی کا بحران حل کیے بغیر ملک کی ترقی ممکن نہیں‘۔

وزیر اعظم نے کہا کہ پاکستان نے ایل این جی سے سستی ترین گیس حاصل کی۔ ملکی تاریخ میں 42 انچ قطر کی کوئی گیس پائپ لائن نہیں ڈالی گئی۔ ’ہم گیس کا مسئلہ حل نہ کرتے تو بجلی کے مسائل بھی حل نہ ہوتے‘۔

انہوں نے مزید کہا کہ نواز شریف اور موجودہ حکومت باتیں نہیں، کام کرتے ہیں۔ مخالفین اپنے 15 سال کے دور میں ایک منصوبہ دکھا دیں۔ ’مسلم لیگ ن خدمت اور کام کی سیاست کرتی ہے‘۔

وزیر اعظم کا مزید کہنا تھا کہ گیس کےکنکشن جتنے بھی دیے ان میں ایک بھی سفارش پر نہیں دیا۔ ’آج ملک میں کوئی صنعت لگانی ہو، کارخانہ لگانا ہو تو گیس میسر ہے‘۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top