The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کا کراچی کے 3اسپتالوں سے مشینری کی چوری کا نوٹس،انکوائری کا حکم

کراچی : وزیراعظم عمران خان نے کراچی کے تین اسپتالوں سے مشینری کی چوری کا نوٹس لیتے ہوئے فوری طور پر معاملے کی انکوائری کا حکم دے دیا۔

وزیراعظم عمران خان سے پی ٹی آئی ارکان اسمبلی کی ملاقات کی اندرونی کہانی سامنے آگئی ،پی ٹی آئی رہنماؤں نے وزیراعظم سے شکایت کی کہ این آئی سی وی ڈی سےمشینری،سامان چوری ہوناشروع ہوگیا اور اسپتالوں سے بھی سامان غائب کرایا جارہا ہے۔

وزیراعظم نے کراچی کے تین اسپتالوں سے مشینری کی چوری کا نوٹس لیتے ہوئے فوری طور پر معاملے کی انکوائری کا حکم دے دیا۔

پی ٹی آئی ارکان سندھ اسمبلی نے اپنی پارٹی کے رہنماؤں کےخلاف بھی شکایات کرتے ہوئے کہا ایم این ایزنےملنے والےترقیاتی فنڈزمیں ہم سےمشاورت نہیں کی جبکہ ارکان قومی اسمبلی نے ہماری تجویز پرترقیاتی اسکیمزشامل نہیں کیں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ 18 ویں ترمیم کےدائرہ کار میں رہتے ہوئے اقدامات کریں گے ، ہم آئین کے تحت حاصل اختیارات سے باہر نہیں جائیں گے۔

خیال رہے این آئی سی وی ڈی،جناح اسپتال، این آئی سی ایچ وفاق کےکنٹرول میں جانے ہیں جبکہ جناح اسپتال ، قومی ادارہ برائے امراض قلب (این آئی سی وی ڈی) اور قومی ادارہ برائے صحت اطفال میں نئی بھرتیوں پر اور کسی بھی مشینری اور سامان کےباہر لیجانے پر پابندی عائد ہے۔

اس سے قبل وزیر اعظم سے پی ٹی آئی سندھ کورٹیم کی ملاقات ہوئی تھی، کورٹیم نے سندھ میں آرٹیکل ایک سوانچاس کےتحت وفاق کےاختیارات استعمال کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔

پی ٹی آئی رہنماؤں نے وزیر اعظم کو سندھ حکومت کےخلاف شکایات کیں اور کہا کہ سندھ حکومت کی بدانتظامی،کرپشن کےسبب عوام مسائل کاشکارہیں، جس پر وزیراعظم نے یقین دہانی کرائی کہ شہرمیں وفاقی حکومت کےمنصوبےجلدمکمل کئےجائیں گے۔

ذرایع کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان کی جانب سے لاڑکانہ کےلیےایک ارب کاپیکج دینےکابھی امکان ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں