The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سے سری لنکن کمانڈرکی ملاقات

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سے سری لنکن فوج کے کمانڈر مہیش سینا نائیکے نے ملاقات کی ہے، ملاقات میں دوطرفہ دفاعی تعلقات اورباہمی تعاون سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیراعظم نے دونوں ملکوں کے درمیان سکیورٹی تعاون پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ علاقائی امن کا حصول دونوں ملکوں کا مشترکہ مقصد ہے اس کیلئے دفاعی شعبے میں تعاون بڑھانے اورباہمی تجربات سے استفادہ حاصل کرنے کی ضرورت ہے، وزیراعظم کا مزید کہنا تھا کہ علاقائی امن کا حصول دونوں ممالک کا مشترکہ مقصد ہے۔

اس موقع پر لیفٹیننٹ جنرل مہیش سینا نائیکے نے پرتپاک استقبال کرنے پر وزیراعظم کا شکریہ ادا کیا، سری لنکن کمانڈر نے دہشت گردی کیخلاف پاکستانی قوم اور افواج کی قربانیوں کو سراہا۔

مہیش سینا نائیکے نے کہا کہ سری لنکا پاکستان کے ساتھ تعلقات کو مزید مضبوط بنانا چاہتا ہے، سیکیورٹی اور دفاعی شعبے میں تعاون بڑھانے کے خواہاں ہیں۔

مزید پڑھیں: آرمی چیف سے کمانڈر سری لنکن آرمی کی ملاقات، سیکیورٹی صورتحال پرتبادلہ خیال

یاد رہے کہ اس سے قبل سری لنکن فوج کے کمانڈر مہیش سینا نائیکے نے آرمی چیف جنرل قمر باجوہ سے بھی ملاقات کی تھی, ڈی جی آئی ایس پی آرکے مطابق اس ملاقات میں‌ دونوں ممالک کی عسکری قیادت کے تعلقات، علاقائی سیکیورٹی صورت حال، دفاعی تعاون کے موضوعات زیر بحث آئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں