نگراں وزیراعظم سے آرمی چیف کی ملاقات، شفاف انتخابات کے انعقاد کی یقین دہانی
The news is by your side.

Advertisement

نگراں وزیراعظم سے آرمی چیف کی ملاقات، شفاف انتخابات کے انعقاد کی یقین دہانی

اسلام آباد : نگران وزیر اعظم جسٹس ریٹائرڈ ناصر الملک سے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے ملاقات کی ہے وزیر اعظم ہاؤس میں ہونے والی ملاقات میں عام انتخابات اور دیگر امور پر گفتگو کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے نگراں وزیر اعظم جسٹس ریٹائرڈ ناصر الملک کو انتخابات کو پُرامن بنانے کے لئے ہر ممکن تعاون کی یقین دہانی کرا دی ہے۔

ملاقات میں دونوں شخصیات کے درمیان ملک کی سیکیورٹی کی صورتحال سمیت اہم امور پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا، اس کے علاوہ انتخابات میں حساس پولنگ اسٹیشنوں پر سیکیورٹی کے حوالے سے بھی گفتگو کی گئی، ناصر الملک کا کہنا تھا کہ عام انتخابات کو صاف شفاف اور آزادانہ بنانے کے لئے تمام تر انتظامات کئے جا رہے ہیں۔

 بیلٹ پیپرز کی چھپائی اور ترسیل فوج کی نگرانی میں ہوگی

قبل ازیں نگراں وزیراعظم ناصرالملک نے انتخابات سے متعلق اہم اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ عام انتخابات کا بروقت انعقاد نگراں حکومت کی ذمہ داری ہے اور انتخابات 25 جولائی کو ہی ہوں گے۔

اجلاس میں چاروں صوبوں کے چیف سیکریٹریز، آئی جیز اور الیکشن کمیشن حکام بھی شریک تھے، اس موقع پر متعلقہ حکام نے سیکیورٹی اور انتظامی معاملات پر اپنی اپنی رپورٹس پیش کیں۔

مزید پڑھیں: انتخابات 2018: الیکشن کمیشن کا تمام امیدواروں کوسیکیورٹی دینے کا فیصلہ

اجلاس میں الیکشن کمیشن کی جانب سے پولنگ اسٹیشنز اور بیلٹ پیپرز کی چھپائی پر بریفنگ دی گئی، جس میں بتایا کہ سیکورٹی کے انتہائی سخت اقدامات کئے جارہے ہیں, بیلٹ پیپرز کی چھپائی اور ترسیل فوج کی نگرانی میں ہوگی۔

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن نے عام انتخابات کے پر امن انعقاد کیلئے پاک فوج سے تین لاکھ اہلکاروں کی خدمات لینے کی درخواست کی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں