The news is by your side.

Advertisement

نگراں وزیراعظم ناصرالملک کی ساراوان ہاؤس آمد

کوئٹہ : صوبہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ میں نگراں وزیراعظم جسٹس ریٹائرڈ ناصرالملک ساراوان ہاؤس پہنچے جہاں انہوں نے بلوچستان عوامی پارٹی کے شہید رہنما سراج رئیسانی کے اہل خانہ سے تعزیت کی۔

تفصیلات کے مطابق نگراں وزیراعظم ناصرالملک آج ساراوان ہاؤس پہنچے جہاں انہوں نے سانحہ مستونگ میں شہید ہونے والے سراج رئیسانی کے اہل خانہ سے تعزیت کی اور مرحوم کے ایصال ثواب کے لیے فاتحہ خوانی بھی کی۔

اس موقع پر چیئرمین سینیٹ محمد صادق سنجرانی اورنگران وزیراعلیٰ بلوچستان علاؤالدین مری بھی ان کے ہمراہ موجود تھے۔

اس سے قبل آج صبح نگراں وزیراعظم ناصرالملک کوئٹہ پہنچے جہاں انہوں نے سی ایم ایچ میں سانحہ مستونگ میں زخمی ہونے والے افراد کی عیادت کی اور ان کی جلد صحت یابی کے لیے دعا کی۔

خیال رہے کہ نگراں وزیراعظم ناصرالملک کوئٹہ کے ایک روزہ دورے کے دوران گورنر اور وزیراعلیٰ بلوچستان سے ملاقات کرنے کے بعد امن وامان کے سلسلے میں ہونے والے اجلاس کی صدارت کریں گے۔

سانحہ مستونگ کا ایک اورزخمی دم توڑ گیا‘ شہدا کی تعداد 129 ہوگئی

واضح رہے کہ 13 جولائی کو صوبہ بلوچستان کے ضلع مستونگ میں بلوچستان عوامی پارٹی کی کارنر مٹینگ میں دھماکا ہوا، جس کے نتیجے میں 129 افراد شہید جبکہ 146 زخمی ہوگئے تھے، جن میں سے متعدد کی حالت تشویش ناک ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں